Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:NIET QUOTEN AUB. BIJ INTERESSE PB STUREN NAAR Jikkeee
Fotografen;
1. Jikkeee | Jikke | Site of Facebook
2. Stephzdesign | Stephanie | Facebook
3. joey_lover | Hinke | Voorbeeldfoto
4. Annexxx | Anne | Site of Facebook
5. Erna_ | Erna
6. Nescafe | Monique | Site
7. NRJ | Jessy | Voorbeeldfoto's in profiel
8. pradadaan | Danielle | Site
9. Jenne | Jennefer | Site
10. Juliette17 | Juliette | Site
11. Bellavie | Martine | Site of Facebook
12. Suuszels | Suzanne | Facebook
13. Blarhiminn | Sharon | Facebook
14 SSDesign | Susan | Site of Facebook
15. _Lisaa_ | Lisa | Site
16. Hamsterfan | Sylvana | Site
17. XxJustinexX | Justine | Site of Facebook
18. callychanel | Nikita | Site of Facebook
19. _Chendo_ | Suzanne | Site
Modellen;
1. Moppie__ | Monique | Travis | Kan los en onder het zadel | Foto1 en Foto2
2. Smurffie | Katja | Pride and Joy |Paint horse| zowel onder het zadel als los kan ze flink hard |Foto1 Foto2 Foto3
3. Smurffie | Katja | Pleasure| Tinker | flinke bewegingen voor een tinker, lang behang zorgt voor gave foto's zowel los als onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
4. _Jorien_ | Jorien | Whaya | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3 | (ovb vervoer)
5. Merlinde | Merlinde | Ollie | Onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
6. Sammy2000 | Kelly | Bandito | Kan los en onder het zadel (ook zonder tuig) | Foto1 Foto2 Foto3
7. NickyJM | Nicky | Zehna | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2
8. judith_irene | Judith | Irene | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
Citaat:NIET QUOTEN AUB. BIJ INTERESSE PB STUREN NAAR Jikkeee
Fotografen;
1. Jikkeee | Jikke | Site of Facebook
2. Stephzdesign | Stephanie | Facebook
3. joey_lover | Hinke | Voorbeeldfoto
4. Annexxx | Anne | Site of Facebook
5. Erna_ | Erna
6. Nescafe | Monique | Site
7. NRJ | Jessy | Voorbeeldfoto's in profiel
8. pradadaan | Danielle | Site
9. Jenne | Jennefer | Site
10. Juliette17 | Juliette | Site
11. Bellavie | Martine | Site of Facebook
12. Suuszels | Suzanne | Facebook
13. Blarhiminn | Sharon | Facebook
14 SSDesign | Susan | Site of Facebook
15. _Lisaa_ | Lisa | Site
16. Hamsterfan | Sylvana | Site
17. XxJustinexX | Justine | Site of Facebook
18. callychanel | Nikita | Site of Facebook
19. _Chendo_ | Suzanne | Site
20. RDLFoto | Rachelle | volgt...
Modellen;
1. Moppie__ | Monique | Travis | Kan los en onder het zadel | Foto1 en Foto2
2. Smurffie | Katja | Pride and Joy |Paint horse| zowel onder het zadel als los kan ze flink hard |Foto1 Foto2 Foto3
3. Smurffie | Katja | Pleasure| Tinker | flinke bewegingen voor een tinker, lang behang zorgt voor gave foto's zowel los als onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
4. _Jorien_ | Jorien | Whaya | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3 | (ovb vervoer)
5. Merlinde | Merlinde | Ollie | Onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
6. Sammy2000 | Kelly | Bandito | Kan los en onder het zadel (ook zonder tuig) | Foto1 Foto2 Foto3
7. NickyJM | Nicky | Zehna | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2
8. judith_irene | Judith | Irene | Kan los en onder het zadel | Foto1 Foto2 Foto3
9. RDLfoto | Rachelle | Uk | Onder het zadel | Foto's volgen | ovb
smurffie schreef:Ik dacht dat je dat gewoon beide deed? Dus eerst los en daarna zadelen? Lijkt mij logischer dan kiezen?
Jikkeee schreef:smurffie schreef:Ik dacht dat je dat gewoon beide deed? Dus eerst los en daarna zadelen? Lijkt mij logischer dan kiezen?
Nee, dat was van t begin af aan niet mijn idee. Want als dat het geval is moet de groep of nog veel groter, of kleiner of over 2 dagen of wat dan ook... Er gaat veel tijd in zitten met wisselen namelijk, dus wilde kijken of ik het voor elkaar krijg om 3 paddockjes op te zetten en dan een groepje ohz. En dat de fotografen wisselen met rust voor de paarden natuurlijk.
Dit voornamelijk omdat niet alle paarden los kunnen. Ik wilde deze meeting op zetten voor portfolio uitbreiding en dat optimaal benutten.
Dit is mijn idee natuurlijk, mochten er andere ideeën zijn hoor ik dat graag en neem ik het mee.
Zo ook het stemmen neem ik in gedachte. Dit was niet in eerste instantie mijn idee omdat ik niet had verwacht dat er zo veel modellen zouden aanmelden...
Edit; om het maar direct duidelijk te maken, er gaat NIET gestemd worden op de modellen.
Het enige waar ik in mijn visie over wil stemmen is wie de fotografen onder het zadel willen zien, en wie graag los.
Ik weet dat dit heel kort door de bocht klinkt, en daar hoef je het zeker niet mee eens te zijn. Maar dit is echt een meeting voor fotografen die graag hun portfolio willen uitbreiden, daarom dus al geen portretfoto's of lange wissels. Goed, mochten fotografen nou liever toch een wissel zien zodat niet iedereen hetzelfde paard in zijn portfolio heeft staan is het anders. Maar dit gaat niet om dat modellen 'gratis' foto's krijgen waar het de laatste tijd wel vaak om draait bij meetings.
Nee deze gedachtegang heeft zeker niet iedereen, maar daarom zie je waarschijnlijk wel verschil tussen deze meeting en anderen. Ik heb een actie meeting nog nooit op gezet, en volgens mij niemand anders. Ik ben er zoekende in, en heb er mijn idee in.
Zoals ik zei, je hoeft het hier niet mee eens te zijn. Maar dat is wel mijn idee voor deze meeting. En ik heb dat niet duidelijk gebracht, dat zie ik ook als ik terug lees.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben aan het proberen en we hebben gelukkig nog 3 maand om dit samen een goeie meeting te maken. Maar ik wil wel een oog houden op de fotografen
Edit2; sorry als ik bot over kom, dit is zeker niet mijn bedoeling!
Stephzdesign schreef:Dan is het misschien bter om dan inderdaad alle fotografen te gelijk gaan per model ( die los kan) en dat je dan achteraf, de mensen die nog willen rijden, dit ook kunnen laten doen? Want wat smurffie zegt, het is zonde al ben je de laatste fotograaf, dat het model niet meer wilt.
AnneXxX schreef:Inderdaad beter ook alles 1 voor 1, anders mis je als fotograaf ook zo'n hoop.
Om alle drukte een beetje in de perken te houden zouden we ook ipv 2 groepen te doen ieder paard apart laten komen.
Groepen zijn eigenlijk alleen handig bij portret foto's, waarbij 1 of 2 fotografen bij 1 paard staan.
Als we nu gewoon per 1 of 2 paarden een tijd afspreken... Dan hoeft ook niet iedereen zo lang te wachten.
Dus paard 1 komt om ...uur, gaat in de paddock, gaat rijden en gaat weer weg. Dan komt paard 2 pas.
De groep fotografen kan bij actie foto's toch maar 1 paard tegelijk op de foto zetten, bij longe en paddock sowieso.
Edit:
Per 2 paarden is denk het handigst. Dan kunnen ze samen naar het strand komen en kunnen we
Paard 1 los
Paard 2 los, paard 1 zadelt ondertussen op.
Paard 1 rijden, paard 2 zadelt ondertussen op.
Paard 2 rijden.