Kan ik nog aanmelden ovb? Moet eigenaresse ff vragen dan. Weet niet wanneer het is ahaha
DonCamillo
Geplaatst: 11-01-14 12:19
Ik wil graag een vriendin opgeven, omdat ze zelf geen boktaccount heeft, mag dat?
Het gaat om Ine met haar mini-appaloosa Manneke, stokmaat plm 1 meter, mooi vos panterbont getekend, 2,5 jarig ruintje. Zeer enthousiast pony'tje, gaat helemaal uit zijn dak met zijn bal.
Voorwaarde is wel dat er een goede paddock is met dubbele draden want het is ook een kleine uitbreker. Ik heb draad genoeg, zelf kan Ine zo nodig een schrikdraadapparaat met accu meenemen. Alleen prikpaaltjes geschikt voor dubbele draden hebben wijzelf niet voldoende. Een goede losgooipaddock is wel een voorwaarde voor het voetballertje.
Laten jullie dus nog even weten of ze zich kan en mag opgeven voor de stemming?
Afhankelijk van de datum (voorjaar) en locatie (noord-Groningen is mij te ver) wil ik mijn pony wel opgeven als model. Maar dan moet het hele verhaal nog wel doorgaan natuurlijk
Ik lees even mee, mocht het in Zeegse worden of ergens anders in de buurt dan geef ik mij ook graag op! Ben het verder helemaal met Caily eens, pas als het weer beter word kunnen fotomeetings weer een succes worden.
Ik heb toestemming gekregen van de TS om de organisatie over te nemen, ik heb nog even aan iemand anders gevraagd of zij het samen wil doen en daar heb ik nog geen antwoord op, dus het is nog heel even afwachten, haha. Het gaat sowieso door wat mij betreft.
Jorinda
Geplaatst: 14-01-14 01:14
Ik ga samen met Caily de organisatie overnemen van deze meeting. De locatie wordt Zeegse. Dit is bij Zuidlaren, in Drenthe. De datum wordt 1 of 2 maart. Hieronder graag even aangeven welke datum jullie wel kunnen komen. Uiteindelijk, als we een datum hebben, zal er ook een nieuw topic komen om de boel overzichtelijk te houden.
Fotografen 1 maart -
Fotografen 2 maart -
Modellen 1 maart -
Modellen 2 maart -
Dit geldt ook voor de fotografen en modellen die hebben gevraagd of ze zich nog aan konden melden, de aanmeldingen voor modellen is nog niet gesloten en fotografen hebben we altijd nodig