Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard) 1. Celine_Famke ~ Céline ~ Famke Elvira ~ Friese merrie van 12 jaartjes-ontvangen 2. Christel1 - Christel - Yinske - Friese merrie. (misschien ook nog mijn bonte merrie)- ontvangen 3. xDorientj - Dorien - Evy of Epona - Appaloosa's (Evy is zwanger dus ligt aan de datum wie ik mee neem)-ontvangen 4. jesss_amigo ~ Jessica ~ Amigo ~ KWPN (springtype) 5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)-ontvangen 6. NaomiJouke - Naomi - Max- Merens (moet even kijken voor vervoer/vragen aan eigenaar)-ontvangen 7. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - (ovb datum)-ontvangen 8. Vi2002 - Mariska . Vilord - KWPN (half tuig)-ontvangen 9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse (vosbont, onder voorbehoud van de datum ivm werk) 10. xxcleeoo - Cleo - Wohlan - KWPN Vos blonde manen (ovb datum)
Reserve modellen: 1. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger - (ovb datum en nog even aan de eigenaar vragen)-ontvangen 2. Ashleyrol - Ashleyrol - Gucci - kwpn merrie (eigen trailer)-ontvangen 3. Lisetteexx- Lisette - Anouska - Welsh merrie - schimmel
LDD
Geplaatst: 20-01-14 20:40
jesss_amigo schreef:
Mijne heb je al toch ?
nee nog niks binnen
NathalietjeB
Geplaatst: 20-01-14 21:00
ik wil ook nog mee als fotograaf!!! data is prima... ow nevermind ik lees gewoon compleet over me naam heen in de lijst
maar wat moest er nou precies verstuurd worden?
Celine_Famke
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-14 21:07
NathalietjeB schreef:
ik wil ook nog mee als fotograaf!!! data is prima... ow nevermind ik lees gewoon compleet over me naam heen in de lijst
ja ik heb diegenen die ik er nog niet bij had staan een pb'tje gestuurd wacht nu nog op 3 en dan hebben we ze allemaal bedankt voor het snelle reageren
Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard) 1. Celine_Famke ~ Céline ~ Famke Elvira ~ Friese merrie van 12 jaartjes-ontvangen-ontvangen 2. Christel1 - Christel - Yinske - Friese merrie. (misschien ook nog mijn bonte merrie)- ontvangen 3. xDorientj - Dorien - Evy of Epona - Appaloosa's (Evy is zwanger dus ligt aan de datum wie ik mee neem)-ontvangen 4. jesss_amigo ~ Jessica ~ Amigo ~ KWPN (springtype)-ontvangen 5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)-ontvangen 6. NaomiJouke - Naomi - Max- Merens (moet even kijken voor vervoer/vragen aan eigenaar)-ontvangen 7. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - (ovb datum)-ontvangen 8. Vi2002 - Mariska . Vilord - KWPN (half tuig)-ontvangen 9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse (vosbont, onder voorbehoud van de datum ivm werk)!!!!! 10. xxcleeoo - Cleo - Wohlan - KWPN Vos blonde manen (ovb datum)-ontvangen
Reserve modellen: 1. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger - (ovb datum en nog even aan de eigenaar vragen)-ontvangen 2. Ashleyrol - Ashleyrol - Gucci - kwpn merrie (eigen trailer)-ontvangen 3. Lisetteexx- Lisette - Anouska - Welsh merrie - schimmel-ontvangen
oke ontdekt het is yasmin ik stuur haar nu een pb het bovenste lijstje heb ik er al instaan
nope die van vickers heb ik niet meer ontvangen maar ik heb de datumplanner toch moeten voltooien want mijn computer is vanaf 19 januari dat ik de datum prikker begon niet meer uit geweest en nu werken mijn bewerk programma's niet meer en heb een paar opdrachten die ik af moet hebben eind deze week. dus ik hoop dat ik vickers adres later kan toevoegen en anders sorry.
Leuk mijn pony's model. Grappig dat dit topic zo is verandert met het tijdstip dat ik er een stipje bijzette. Maar wel handig met plannen van wedstrijden om het nu bij te houden.