Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malih schreef:inmiddels nog eens ingevuld en de mail binnen.
Ik zie dat alle data's voor februari en maart zijn. Ik ben net gestart bij een nieuwe job en heb alleen nog mijn januari rooster. Woensdag ben ik weer op t werk en kan ik even kijken of t februari rooster al af is. Ik kan dan ook zien welke weekende ik vrij ben. Is het goed als ik het dan invul ??
lrm schreef:goed bezig zeg! ook mooie site en goede informatie.
Maar even is het niet handiger om eerst de modellen te kiezen en dan pas een datum prikker..
Dan ga je echt door met de mensen die weten dat ze mee doen.
Mendyh schreef:Lieve Bokkers, http://fotomeetingharderbos.weebly.com/ is online!
Hier staat alles overzichtelijk op 1 site.
Ik heb mijn best gedaan zoveel mogelijk informatie op de site neer te zetten, mochten er nog toevoegingen, onduidelijkheden oid zijn, laat dit aub even weten, mag in het Topic of via PB.
Ook vraag ik alle modellen hun informatie over hun hond(en) na te kijken en of de foto welke ik erbij geplaatst heb goed is. Dit is makkelijk te veranderen. Het natuurlijk goed je hond te 'promoten' bij de fotografen, dus bij bijzonderheden zou ik graag van iedere hond iets hebben staan, ook qua trucjes oid.
Voor Bianca, Maud en Elvira, van jullie mis ik nog een voorbeeldfoto of website om toe te voegen, zouden jullie deze nog door willen geven?
Thanks ladies!
Stemmen voor een datum kan trouwens ook al via de site.
Voor de zekerheid: mijn hond Luna gaat sowieso mee dus telt niet mee in de stemming, maar staat wel gewoon bij Modellen vermeld.