Middeleeuwse fotomeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:59

-O- jammer ver op de reservelijst, en een datum dat ik al wat anders heb, dus haal mij ook maar van de lijst af! ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 23:40

Citaat:
DEZE LIJST NIET QUOTEN!
Bellatrix en/of Marjoow houden deze lijst bij!

Datum: Zondag 25 Mei 2014
Tijd: 10:00 - 16:00

Fotogafen

Reservelijst

Citaat:
De dag begint om 10:00. Iedereen word dan verwacht aanwezig te zijn zodat we om half 11 richting de locatie kunnen gaan lopen. We beginnen dan met 4 rondes portret van elk 10 minuten. De portretfoto's maken we in tweetallen. Zowel in de ochtend als in de middag zullen er 3 paarden modellen en 1 menselijk model zijn. Natuurlijk zijn de eigenaren van de paarden hier niet in mee gerekend.
Hierna is de mogelijkheid om portretfoto's te maken met meerdere modellen de tijd. Hier zullen we 20 minuten voor rekenen. Het is handig om vooraf alvast de ideeën klaar te hebben zodat het vlot door kan lopen. Na de portretfoto's is het tijd voor actiefoto's waar we een half uur voor uit trekken. 40 minuten portret, 20 minuten portret samen en 30 minuten actiefoto's komt uit op anderhalf uur. Om er speling bij te doen van ongeveer 15 minuten zal de ochtendgroep om kwart over 12 afgelopen zijn. Dan is er een pauze van 15 minuten, waarna er om half 1 de tweede groep modellen verwacht word. Hiermee gaan we dan om 1 uur richting de locatie en zullen we hetzelfde tijdschema aanhouden.

Citaat:
Belangrijk!

Iedereen van de lijst zal morgen een PB van mij ontvangen. Hierin staat meer informatie voor de meeting. Sta je op de reservelijst? Dan kun je helaas niet meestemmen voor de modellen. Sta je op de lijst om mee te gaan? Dan moet je stemmen op zowel modellen als de locatie. Voor de locatie zijn verschillende plekken uitgekozen. Het stemproces word geheel toegelicht in de PB die gestuurd zal worden.

Citaat:
Modellen met paard

Modellen
  • Twilight - Jurk/hunter - Foto 1 Foto 2
  • Bellatrix - Jurk - Foto's volgen

Citaat:
Locaties
  • Soesterduinen, Soest: Voornamelijk duinzand
  • Den Treek, Woudenberg/Leusden: Bos en heide
  • Doornse Gat, Doorn
  • Eigen suggestie?

TurboTinker

Re: Middeleeuwse fotomeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 00:06

Ik denk dat als je soestduinen pakt aan de kant van de foekenlaan en dan het bos tegen t spoor aan( ook ruiterpad) dat je kunt switchen tussen duin en echte bospaden. Ipv beaufortlaan waar we vorige x meetten.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 08:16

Haal mij maar van de lijst af ;) Qua vervoer kom ik er niet uit en ik sta reserve.

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 08:18

Heb er echt zin in! Hopen op mooi weer....anders worden het zo trieste foto's :(

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 08:19

Snackie schreef:
Ik denk dat als je soestduinen pakt aan de kant van de foekenlaan en dan het bos tegen t spoor aan( ook ruiterpad) dat je kunt switchen tussen duin en echte bospaden. Ipv beaufortlaan waar we vorige x meetten.

Daar was ik laatst met Rianne en Lieke heen.

Afbeelding

TomTom was beetje van het padje, want hij dacht dat 1 route afgesloten was of 1-richtingsverkeer. Ik heb heel Baarn en Soest gezien. :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:05

Haha. Je moet t idd even weten. Want ipv bij de foekenlaan te parkeren kun je ook over t spoor naar links. Als je hem dan voorbij de volgende spooroverweg pakt, dan heb je daar een atletiekbaan rechts. En links t bos in.

Ik kom bijna nooit meer daar(omdat ik.vnl dressuur train) maar als ik er nog kom, zal ik van te voren wel fotos maken

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:23

Zooo dat s zwaar banaan.. Ik heb nooit zoveel geluk met het uitloten. Maar goed. ik houd de datum gewoon wel vast. OWw damn... Had zoooo graag mee gewild. ben ik niet goed genoeg Bummer! ik houd het in iedergeval in de gaten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:04

Oh indien de PB de deur al uit is Marjolijn; mijn naam is van Cynn_x naar Cynn gegaan, anders ontvang ik niks _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 13:52

Nee mijn.laptop is kapot duale ik kan niks pben

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:02

:oo Jeetje balen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:03

Kan ik iets doen Marjo?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 14:15

Nou ik ga zo eerst werken en vanavond waarschijnlijk een nieuwe laptop kopen. Als het allemaal niet lukt dan hoor je van me Marlies :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:16

Ok is goed hoor. :j Laat maar weten. :D

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:15

wat jammer dat ik het nu pas zie.. :(
had graag meegewild met me paard :)

voor mensen die nog een jurk nodig hebben, ik heb 2 fluwelen jurken in het donkerblauw en bordeauxrood. Ze lopen heel wijd uit en liggen makkelijk over de kont van je paard en bedekken dan ook nog je benen. de blauwe heeft ook lange mouwen die wijd uitlopen, de rode heeft op het moment geen mouwen maar die zouden er wel nog aangezet kunnen worden. de blauwe is geschikt voor iemand groter dan 1.70m en de rode tot ong 1.65m. indien iemand geïnteresseerd is kan ik wel foto's maken.

EDIT: ik heb ook 2 'ridderkostuums' voor paarden met bijpassende kostuums voor mensen. 1 rood/zwart voor grote pony of klein paard tot 1,65 + ridderkostuum voor iemand v.a. 1.70m. 1 lichtblauw/zwart kostuum voor fries of paard boven 1,65 + ridderkostuum voor iemand tot 1,70m.

Sjippeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:38

Hallo, ik zag op een foto dat een aantal van jullie lederen korsetten droegen. Waar hebben jullie die vandaan? Ik ben een kostuum als dat van Tauriel uit The Hobbit aan het samenstellen voor carnaval, en wellicht nog wat evenementjes voor dit jaar. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:43

Sjippeltje schreef:
Hallo, ik zag op een foto dat een aantal van jullie lederen korsetten droegen. Waar hebben jullie die vandaan? Ik ben een kostuum als dat van Tauriel uit The Hobbit aan het samenstellen voor carnaval, en wellicht nog wat evenementjes voor dit jaar. :-)

Ik heb een bruine leren. Mijn zusje heeft deze gekocht op de EFF

Je zou ook eens op ebay kunnen kijken,daar heb ik er een aantal vandaan met stalen baleinen :j

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:56

Nizzie schreef:

voor mensen die nog een jurk nodig hebben, ik heb 2 fluwelen jurken in het donkerblauw en bordeauxrood. Ze lopen heel wijd uit en liggen makkelijk over de kont van je paard en bedekken dan ook nog je benen. de blauwe heeft ook lange mouwen die wijd uitlopen, de rode heeft op het moment geen mouwen maar die zouden er wel nog aangezet kunnen worden. de blauwe is geschikt voor iemand groter dan 1.70m en de rode tot ong 1.65m. indien iemand geïnteresseerd is kan ik wel foto's maken.

EDIT: ik heb ook 2 'ridderkostuums' voor paarden met bijpassende kostuums voor mensen. 1 rood/zwart voor grote pony of klein paard tot 1,65 + ridderkostuum voor iemand v.a. 1.70m. 1 lichtblauw/zwart kostuum voor fries of paard boven 1,65 + ridderkostuum voor iemand tot 1,70m.

Coool! Ik ben wel geïnteresseerd in het ridderkostuum voor grote pony, alleen ben ik zelf 1,67 . Het zou denk heel gaaf staan op mijn fjord. Heb je er een foto van? En van de jurken? :)

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:32

its_laraa schreef:
Nizzie schreef:

Coool! Ik ben wel geïnteresseerd in het ridderkostuum voor grote pony, alleen ben ik zelf 1,67 . Het zou denk heel gaaf staan op mijn fjord. Heb je er een foto van? En van de jurken? :)

ik heb op het moment alleen een duidelijke foto van het blauwe ridderkostuum.. maar ik ga morgen naar stal en zal dan ff het kostuum op de fjord bij ons leggen dan heb je een beeld van hoe het eruit ziet ;) ook heb ik nu alleen een foto van mijn broertje met de rode jurk aan (heb hem gedwongen ~~}> ) maar heb wel een filmpje van afgelopen zomer met alle kostuums erop, let niet op de uitvoering.. :+
Afbeelding
http://youtu.be/srplfHxh83o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-14 18:06

Nizzie, je mag je nog wel opgeven hoor, het stemmen is toch nog niet begonnen :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:17

Mijn korset komt van uwantisel of zo iets :P maar wil nog een andere van ebay plukken waar een volledige rug in zit.

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:30

Marjoow schreef:
Nizzie, je mag je nog wel opgeven hoor, het stemmen is toch nog niet begonnen :)

dan doe ik graag mee!! weet alleen nog niet of ik me paard mee kan nemen.. moet het even vragen aan de eigenaar. Maar sowieso als model :D

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:36

Nizzie schreef:
Marjoow schreef:

dan doe ik graag mee!! weet alleen nog niet of ik me paard mee kan nemen.. moet het even vragen aan de eigenaar. Maar sowieso als model :D

Leuk dan kan je, je eigen jurk aan.
Als je, je paard niet mee mag nemen, kan ik wel een paardje voor je meenemen.
(als ik niet uitgeloot word ha ha ha)
Maar het leukste is natuurlijk als je, je eigen paard mee mag nemen.

Nizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:51

eigenaar vind het goed!! *\o/* dus als hij niks heeft en het niet te ver rijden is dan gaat hij mee!! :D

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:54

Nizzie schreef:
eigenaar vind het goed!! *\o/* dus als hij niks heeft en het niet te ver rijden is dan gaat hij mee!! :D

Gaaf !
*\o/*