De meeting zal beginnen om 10 uur en zal eindigen om 4 uur. Aanvang is half 10, zorg dat je op tijd bent zo kunnen we volgens de tijd van de planning beginnen met de meeting.
De fotografen krijgen voor elke model 20 minuten de tijd op portret foto's te maken. En dan wisselen we van model. We hebben op deze meeting geen losgooi fotos's aangezien het op een gras veld los gegooid moet worden en met dit weer zal dat nog al glad zijn door de regen. En dat is dus om ongelukken te voorkomen. Voor de rij foto's (rijden is niet verplicht) hebben de fotografen een kwartier, dit gebeurt gezamenlijk en er rijd maar 1 model! Niet tegelijk.
We hebben ook een groeps foto moment daar voor is 10 minuten gegeven. Dit zal geen 10 minuten duren maar dit is puur als het iets zal uitlopen. Na de groeps fotomoment mogen de mensen die gaan rijden opzadelen, hier is een kwartier voor geven. Het model die als laatste moet rijden heeft natuurlijk wat langer de tijd om op te zadelen.
Jullie krijgen via de pb van de week nog meer uitleg over de meeting. Daar zal ook de route beschrijving bij zitten!
Ik moet nodig even het adres uitzoeken welke ik ook alweer moest hebben Van de week heeft iedereen daar een pb over!
car0linee
Geplaatst: 21-01-14 00:21
Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Suzy heeft afgelopen weekend weer een keer op de trailer gestaan. Komend weekend nog een keer oefenen en dan moeten wij vast wel heelhuids aan kunnen komen, haha!
Ik hoop ook dat het weer mee zit! Daar hebben we helaas niets over te zeggen haha. Dat is maar goed ook.... alleen zou het leuk zijn als je met een meeting een zonnetje zou kunnen bestellen
Komt er toevallig iemand langs Glimmen, of vertrekt vanuit die omgeving die er de hele dag is en met wie ik misschien mee kan rijden? Zou voor mij wel het makkelijkste zijn.
Foto's worden gemaakt vlak bij de parkeerplaats waar we parkeren. Dat is wel bij een groot gras wel, het is aan de fotografen waar jullie heen lopen we hebben we nemen wel een centraal punt. De rij foto's zullen wel gemaakt worden op het grote veld.
Ik kan trouwens 4 mensen mee nemen in de auto. Ik kom vanuit Borger en rij langs Gasselte, Gieten, bareveld, wildervank en zo door naar het Borgerswold.
Om het topic een beetje actief te houden, maar ook omdat ik erg nieuwsgierig ben. Voor wie wordt dit allemaal de eerste keer bij een fotomeeting? Voor mij in elk geval wel!