Hun? Je mag ook gewoon zeggen van jou. Dat denk ik niet, als Arko of die andere boven Cas werd gekozen met stemmen mogen wij gewoon mee...
ilse_89
Geplaatst: 10-10-13 10:57
Ben het met kyara1989 eens.. onze andere paardjes staan boven aan in de reserve lijst en het is dan toch zo dat de eerste van de reserve lijst mee mogen. Snap wel dat andere ook een kans moeten krijgen, maar de stemmen gelden toch
MallyBelly
Geplaatst: 10-10-13 10:58
Er staat
Citaat:
In willekeurige volgorde de lijst, en de reservelijst
De eerste zijn wel met de meeste stemmen, bij de gene die mee mochten Maar veder is de lijst WILLEKEURIG!
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 10-10-13 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt
kyara1989
Geplaatst: 10-10-13 10:58
Ja maar Cas staat boven de jouwe Melissa.... Dus weet niet???
Ik moet me afmelden (als reserve). Aangezien ik reserve sta, gaat me ma werken
loveslimpie
Geplaatst: 10-10-13 11:02
Waarom zo'n gezeik? Wees blij dat iedereen met een paard meekan, dat is toch voor iedereen leuker? Dan heeft iedereen van de fotografen foto's en laten we hier Tamara over beslissen ipv de meeting verpesten
MallyBelly
Geplaatst: 10-10-13 11:02
En ik heb vervolgens nog gewoon gereageerd, met ze heeft nog geen dienst aan genomen dus als de fotografen willen kan het nog!
astriidj
Geplaatst: 10-10-13 11:14
Mij lijkt het het meest logisch als we gewoon de reservelijst aanhouden op basis van stemmen, om dit soort onduidelijkheden te voorkomen.
Maar de lijst staat willekeurig, alleen tamara weet welk paard er vervolgens de meeste stemmen heeft!!
Tamara_089
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-13 11:28
@Astriidj snap ik ook maar het is voor andere toch net zo eerlijk om ook mee te kunnen er gaat tenslotte al een paard mee.
Er zijn veel modellen ingeschreven. Er gaat al van de 2, een paard mee dan is er toch niks mis mee om dan 2 andere mee te vragen?? gunfactor...?????? mochten er afmeldingen zijn dan zijn ze de eerste die mee mogen.
Ik heb de lijst van modellen die mee gaan willekeurig neergezet. De bovenste van de reservelijst waren gelijk qua stemmen dus in die zin ook willekeurig..
@Kyara1989 Begrijp me niet verkeerd maar je hebt van beide paarden al behoorlijk wat foto's waar verder niks mis mee is, dat is je goed recht maar is het voor iedereen (o.a. andere modellen) niet leuker als er meer mensen gelukkig gemaakt kunnen worden met mooie foto's van hun "trots". Fotomeetings zullen altijd blijven en als dit goed gaat wil ik het in de zomer zeker nog een keer overdoen. Wees blij dat er een mee mag er staan ook modellen op de reservelijst waarvan er geen een mee kan...
Om misverstanden en mega discussie's te voorkomen:
Datum voor de meeting wordt Zaterdag 26 oktober
De lijstjes zijn binnen. In willekeurige volgorde de lijst, en de reservelijst. Mocht Goldenshet mee gaan als fotograaf dan komt de eerste van de reservelijst bij de modellen.
Hopelijk word het een gezellige meeting. Mij lijkt het ook eerlijk dat iedereen 1 paard mee neemt, ik ga ook niet alle 4 mijn paarden opgeven Volgende keer misschien alleen je andere paard opgeven? Of is dat een rare tip?
Uhm marijacindy, ik neem aan dat vlak voor de meeting er nog een mail rondgaat met exact hoe of wat, daar staan meestal ook de belangrijke telefoonnummers vermeld.
Ja is goed app me maar. Als je hier heen kan komen is ideaal maar als t in de buurt is is ook geen probleem. Handigst als je hierheen komt is centraal of muziekwijk
Zijn er nog mensen in het bezit van prikpaaltjes? Wij hebben op stal alleen maar "Vaste" palen is misschien wel erg makkelijk voor de mensen die hun paarden los willen gooien.