Datum prikker ingevuld!:) Carpoolen vind ik ook prima, vriendlief kan mij naar iemamd hier in de buurt brengen en dan met iemand mee rijden maar dan moet er wel iemand uit omgeving westland/denhaag/vlaardingen ofzo komen, had erna al gevraagd en dat was helemaal goed maar die vond het volgens mij een beetje te ver
Ik zie alweer lieve mensen! Ach, het is wel even met de trein, maar ik heb dan genoeg tentamens te leren.. In Drenthe worden niet veel menselijke fotomeetings gehouden terwijl ik dat heel leuk vind. Dus dan maar een stukkie verder reizen..
Ik woon in Rdam ommoord, vlakbij trein station Alexander. Westerbos is voor mij dus wel dan 1u en 15 min rijden ofzo dus dat vind ik ergens wel ver, heb wel een auto tot mn beschikking waarschijnlijk, wil er opzich wel heen gaan dan maar carpoolen lijkt me sowieso wel fijn ivm kosten enzo.
Kralingsebos zou voor mij qua reizen wel super ideaal zijn daar ben ik zo en kan dan ook mensen nog van treinstation alexander oppikken of metro stations daarzo.
Oh edit, zie nu pas Natasja's bericht dat het dus kralingse bos wordt. Mochten er dus mensen zijn die van de trein of iets gehaald willen worden dan als we weten wie mee gaan laat maar weten. Heb ook een enorme kofferbak dus grote tassen kleding enzo geen probleem
Ik heb al een topic geopend voor het Westerschouwen Bos, als er nog mensen geïnteresseerd in zijn Datum ga ik wel pas bepalen, nadat het hier bekend is.
Ik woon in Pijnacker, ben ip zo bij het kralingse bos met de auto. Mijn rooster voor november hoop ik deze week te krijgen zodat ik datumprikker in kan vullen
AZNLady
Geplaatst: 25-09-13 17:19
Er is een heel mooi kasteel in rhoon. Daar achter heb je een heel mooi bos, En nog een hele mooie omgeving eromheen ! Mijn moeder is daar getrouwd en volgens haar is het echt heeel erg gaaf. http://www.hetkasteelvanrhoon.nl/defaul ... an%20Rhoon Hier is de site.
Edit: Je kan er ook high tea doen !
Laatst bijgewerkt door AZNLady op 25-09-13 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Idd dat ziet er ook leuk uit maar als het privéterrein is moet er denk ik wel eerst toestemming worden gevraagd.
valiantS
Geplaatst: 25-09-13 19:28
Kasteel van Rhoon is zeker mooi , weet niet hoe het nu is met crisistijd ( misschien willen ze graag iets verdienen in deze schrale tijd ) maar in het verleden hadden ze daar overal een flink prijskaartje aan hangen !! Maar absoluut het het informeren waard !
Dreesterr
Geplaatst: 25-09-13 20:14
Even een stipje... Heb ook zin in een herfst shoot namelijk moet alleen even kijken waar en wanneer zit nogal met vervoer namelijk
Aangezien er zoveel animo is, zit ik er aan te denken om 2 groepen te gaan maken
5 in de ochtend, 5 in de middag. 25 minuten per model, 5 minuten wisseltijd tussendoor, 2x 2,5 uur per groep dus. Maar dan moeten we ons dus wel echt strak aan het schema gaan houden!