Ik denk zolang de ts niet meld dat de inschrijvingen voor modellen sluiten kan iedereen zich gewoon inschrijven lijkt me?
Kirsie99
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-13 23:10
Sorry voor mijn afwezigheid deze hele dag. School en vriendinnen en gedoe ik denk dat het niet handig is om nu je nog in te schrijven als model dus hierbij sluit ik de aanmeldingen. Ik zal morgen even met het lijstje bezig gaan. _Anneruth: Je hebt maar 1 foto Sorry, maar ik stuur nu het pb'tje over het stemmen rond dus ik zet je er niet meer bij. Het spijt me.
Lol, dan benader ik _Anneruth zelf nog wel even :'D Laat dat nou net mijn lievelingsras zijn die ik nog niet eerder voor de lens heb gehad, die nu net niet mee kan xD Ik zal morgen even gaan stemmen
_Anneruth
Geplaatst: 21-09-13 07:23
Oei wat ben je streng, TS . Helaas.. volgende keer misschien beter.
Haha. Nou voor deze keer dan. Tigress, als je Anneruth echt graag mee wilt kun je haar wel bij je top 7 zetten. Dan zal ik haar even een pb'tje sturen als ze uitgekozen is.
Tot wanneer kunnen de fotografen stemmen / wanneer krijgen we de uitslag te horen? Op dezelfde dag is namelijk de open dag van de NHL Hogeschool en daar wil ik ook graag heen, maar als we uitgekozen worden dan kan ik nog puzzelen!