Oja trouwens, weet niet of jullie bekend zijn in het A'damse bos. Maar in de middag kan het daar vrij druk zijn met honden enzo, langs dat brede ruiterpad.. Nouja dat is mijn ervaring, stap daar haast altijd namelijk omdat je anders een hond achter je aan hebt ..
bij de vorige meeting hebben we van 1 eigenwijze vrouw last gehad de rest bleef keurig netjes staan of vroeg het gewoon. was ook best druk met honden, maar geen last van gehad.
Ja oke maar weet niet waar jullie waren maar bij dat pad is 't echt drama x) Keer hele discussie gehad met zo'n mevrouw en die wilde maar niet toegeven dat dr hond gewoon niet luisterde en mijn paard op zat te jagen (En die van mij trapt op gegeven moment gewoon )
Maarja zien wel hoe het loopt. 's Ochtends is t sowieoso wel rustig
We gaan er het beste van maken, we weten dat het druk kan zijn naja dan wijken we uit naar het veld, daar valt het mee, doen we portret op de laan, rijden en losgooi hoeft daar niet per se.
Haai-haai, Ik had mezelf vrijwel direct voor de middag opgegeven (en was in het eerste schema ook zo ingedeeld), kan dat misschien nog veranderd worden? Ik heb de planning al helemaal zo gemaakt!
Ja, we zitten met een probleem , want er zijn er 6 die smiddags willen en 2 die s'ochtends willen..
Dit heb je dus als je niet gewoon doorgeeft als we het vragen, er zijn er die het wel netjes hebben gedaan, nu hebben wij dus een probleem, we proberen het zo goed mogelijk te organiseren, maar zo gaat het niet. Wie kan ECHT niet s'ochtends, en niet omdat je het bijv te vroeg vind ofzo maar echt niet kan omdat je wat hebt ofzo?
Want als je graag mee wil met zo'n meeting, dan moet je er ook wel wat voor over willen hebben, en dat kan een keer vroeg uit je bed gaan zijn..
Dus wij willen het graag weten, het blijft 4/4 dus we moeten er proberen uit te komen
Zoals vanaf het begin direct aangegeven: Boktnaam / paard naam / sochtends of smiddags / bevestig mee te gaan Morpheus81 / Contigo / 's middags / JA!!!