Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eeffii schreef:Is het erg als de modellen geen fotoshoot ervaring hebben? Wel eens een shoot gedaan maar verder totaal niks professioneels of dergelijks. Mijn gezicht is ook niet helemaal egaal zoals je altijd ziet bij modellen, maar dat is misschien nog wel weg te werken met foundation of te fotoshoppen? Dus zit nog te twijfelen om op te geven... Als ik me opgeef dan heb ik voorkeur voor een van de volgende thema's: stoer(motor) thema met leren jasje en bikerboots, cowgirl of gewoon een winterthema met bont.
Zal ook even een goede foto van mezelf in mijn profiel plaatsen, gezicht was toen nog mooi egaal, nu wat lichte pigmentvlekjes.
valiantS schreef:Eeffii schreef:Is het erg als de modellen geen fotoshoot ervaring hebben? Wel eens een shoot gedaan maar verder totaal niks professioneels of dergelijks. Mijn gezicht is ook niet helemaal egaal zoals je altijd ziet bij modellen, maar dat is misschien nog wel weg te werken met foundation of te fotoshoppen? Dus zit nog te twijfelen om op te geven... Als ik me opgeef dan heb ik voorkeur voor een van de volgende thema's: stoer(motor) thema met leren jasje en bikerboots, cowgirl of gewoon een winterthema met bont.
Zal ook even een goede foto van mezelf in mijn profiel plaatsen, gezicht was toen nog mooi egaal, nu wat lichte pigmentvlekjes.
Denk je dat al die modellen een perfecte huid hebben !!!Echt niet .......
Ik ben veel blijer met iemand die 'makkelijk' en naturel is voor de camera dan iemand met een perfect uiterlijk !
Eeffii schreef:Is het erg als de modellen geen fotoshoot ervaring hebben? Wel eens een shoot gedaan maar verder totaal niks professioneels of dergelijks. Mijn gezicht is ook niet helemaal egaal zoals je altijd ziet bij modellen, maar dat is misschien nog wel weg te werken met foundation of te fotoshoppen? Dus zit nog te twijfelen om op te geven... Als ik me opgeef dan heb ik voorkeur voor een van de volgende thema's: stoer(motor) thema met leren jasje en bikerboots, cowgirl of gewoon een winterthema met bont.
LindaLinda schreef:Slot Loevestein is voor mij niet handig ivm belichting, daar heb ik niet de geschikte apperatuur voor ben ik bang...
Kootwijk is voor mij ongeveer 1,5 uur rijden en dat vind ik toch wel ver...
Teteringen en Drunense duinen zijn goed te doen..
Eeffii schreef:Ik denk dat het lastig is om een locatie te vinden die ideaal is voor iedereen wat betreft reistijd. Ik denk dat je beter kan kijken naar de mogelijkheden met de modellen op een bepaalde locatie en of de fotografen hier ook achter staan.