jee das niet fijn meissie. Hopelijk knapt hij snel op.
bamsy
Geplaatst: 02-10-13 20:14
Ik ga me toch maar afmelden Morgen of overmorgen gaan ze weer een snee maken in zijn been om weefsel af te nemen zodat het onderzocht kan worden. Uitslag duurt minimaal 5 werkdagen dus hij is voorlopig nog niet thuis. Ook ziet hij er momenteel niet uit als een paard wat jullie graag op de foto willen zetten, mager, spierloos en ongelukkig.
Ik kan nog wel afwachten maar nu kan de 1st volgende reserve ook rekening houden met de meeting
Baal echt als een stekker maar het is helaas niet anders
Hey , er is al een poosje niet gereageerd in dit topic en ik vroeg me af of het nog door gaat? Ik zou het wel graag willen weten namelijk. ( Het is niet erg als het last minute afgelast word , maar als het bij voorbaat al afgelast word kan ik nog wat anders plannen )
ik zou niet weten waarom het niet door zou gaan. Achter de schermen wordt gewerkt, we hebben nog 2 weken de tijd dus de laatste week zal het schema online gaan
Ik moet me helaas afmelden als fotograaf.. Het is ontzettend druk de afgelopen periode en dat word de komende 2 maanden alleen maar drukker. We zitten midden in het kopen van een huis en dus ook in een periode van spullen uitzoeken/inpakken/alles in orde maken etc. Dat maakt het dat een fotomeeting met zoveel paarden een beetje teveel word en ik wil mensen ook geen maanden laten wachten tot ik mijn foto's eens af heb Hopelijk hebben jullie super weer en een geweldige dag!
Ik ben met de schema´s bezig en we hebben nog minimaal 1 fotograaf nodig, maar het liefst 2. 1 moet er echt nog bij anders wordt het wel heel moeilijk allemaal
Ik twijfel heel erg nog... Ga het vanmiddag/vanavond even overleggen nogmaals en dan zal ik het laten weten.. Is namelijk wel absoluut wat ik zoek voor mijn portfolio. Moet dan alleen ws in Middelburg opgehaald worden mocht ik meegaan.