Als je op de parkeerplaats bent loop je eigenlijk met de manege links van je het bos in, dan na een flauwe bocht direct aan je rechterhand! Ik heb zelf jaren gereden op die manege haha
Samsie
Geplaatst: 10-10-13 11:24
Ashleydk schreef:
Ik kom vanaf Leiden, willen er nog mensen mee rijden met de auto als ik langs je kom?
Dat zou wel makkelijk zijn voor mij
Anoniem
Geplaatst: 10-10-13 11:39
Samsie schreef:
Ashleydk schreef:
Ik kom vanaf [woonplaats], willen er nog mensen mee rijden met de auto als ik langs je kom?
Dat zou wel makkelijk zijn voor mij
Waar kom je vandaan?
serenta
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-13 20:13
Aanpassing. Fotograaf erbij en er stond een foutje in.
Huh hoe kom je in [woonplaats]? Moet je overstappen fzo? Als je naar [woonplaats] komt mag je met me mee rijden hoor! Alleen terugweg moet je dan ff kijken want jij bent model toch? Ik fotograaf dus ben er de hele dag! :p
Wat ik net zag is het zondag droog, laten we het idd in de gaten houden maar een beetje regen vind ik niet erg! Als het maar niet de hele dag met bakken naar beneden komt.
Staat op mijn weerapp (van weeronline) 85% kans op regen.. Maar hoop natuurlijk ook dat het droog is! Wat buitjes is niet zo erg, maar van die constante regen zoals vandaag is drama..
Nikkylove
Geplaatst: 11-10-13 19:18
Helaas moet ik mij afmelden voor deze shoot
Ik heb een aanbod gekregen om te fotograferen tijdens een wedstrijd die dit weekend is (betaald) Dus ik heb de keuze gemaakt om hier voor te gaan.
Excuses voor de late reactie, eventueel kan ik rondvragen of er nog andere fotografen zijn die mee kunnen.
Met 2 fotografen heeft het niet zo heel veel zin dan komen er erg weinig fotoos uit en staat iedereen maar steeds te wachten.. Is er niet iemand die nog fotografen weet?
Ik heb interesse als fotograaf! Moet alleen wel om 5u werken en dan echt er zijn, dus kan niet echt uitlopen. ...en zou ik met iemand mee kunnen rijden? Ik kom vanaf Utrecht
serenta
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-13 10:43
Ja dat is ook mijn mening, gisteren ochtend hadden we nog 5, 3 afmeldingen vlak achter elkaar!
Dat vind ik jammer! Ik had er juist zo veel zin in! Laat het maar weten! Opzich is een klein clubje ook niet erg! Had laatst een meeting met 2 paarden en 4 fotografen was super ging!