Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
judith_irene schreef:_Cowgirl schreef:
Is dat alleen als je het drinkt? Of ook als je het ruikt?
Alleen als ik het drink of eet.
In heel veel etenswaren zit melk verwerkt. Van jouw lijstje mag ik geen koekjes (tenzij je bastognekoeken haalt, die zijn melkvrij), geen kaas, geen boter en de witte/bruine bolletjes niet.
Anders neem ik zelf wel een paar boterhammen mee.
judith_irene schreef:Tuurlijk moet je jouw eigen hondje ook meenemen.
Als er mensen met een paard op de foto willen maar deze zelf niet hebben mag Irene hiervoor gebruikt worden. Irene is braaf en gewend aan rolstoelen, scootmobielen, honden, trapjes om er op te komen, ed. De enige kanttekening is, is dat ze wat nerveus kan worden als er veel onbekende mensen en paarden zijn.
hannahaapje schreef:Bastognekoeken, hmm lekker hoor.De dingen op het lijstje klinken ook lekker. Zijn er wel picknick-tafeltjes? Of gaan we traditioneel picknicken op de grond?
![]()
Ik heb nog nooit een fotomeeting meegemaakt en heb een vraag aan mensen die ook een pony meenemen. Doe je hem of haar een halster of hoofdstel om?
Teugels lijken me voor de fotograaf moeilijker weg te werken dan een halstertouw... En dan moet ik ook babydoekjes meenemen denk ik omdat ze anders grasvegen aan haar mond heeft.
Aam de andere kant heb ik wel een chique hoofdstel en een minder mooi halster. Wat een dilemma's toch weer.
FR_Foto schreef:nee haha iets knutselen heb een creatieve bui
Citaat:_Cowgirl komt met 4 personen.