Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze zei dat ze naar t topic zou kijken (weet alleen niet of ze dat al gedaan heeft)
maar lijkt me toch leuk om eens wat andere bokkers te ontmoeten
Je fotografeert dus in je eentje elke keer?
Op dit moment mag ik bijna 1,5 uur wachten tussen poseer en rijden zo te zien.
Alhoewel, als ik nu nog eens herlees zie ik dat de modellen moeten gaan verhuizen. Dat zie ik niet zitten, het lijkt me al spannend en stressy genoeg voor de paarden, en dan ook nog eens elk kwartier gaan verhuizen. Dus wat is de bedoeling?
Ik zie wel steeds het tijdschema van welk tijdstip welke fotograaf/model combi, maar niet echt iets van wie waar staat. 
Ik weet niet of mensen een groom mee nemen? Maar tijdens de pauze kan ik ook goed even een paard vast houden of dergelijke, als iemand even de benen wilt strekken of juist even wilt zitten.
haha
ze zien nieuwe dingen waar ze misschien onder de indruk van zijn en dan zijn ze naar mijn idee juist oplettender waardoor ze toch juist ''mooier'' van gaan kijken en staan toch?
misschien heb ik het verkeerd hoor maar ik denk juist dat het slim is om te wisselen
en infeitje schuif je maar een paar meter op toch
gossa4ever schreef:maar even gewoon een vraagje uit puur interesse!
er worden zegmaar portfolio foto's gemaakt van je paard, maar heb je dan ook de mogelijkheid om foto's na te bestellen of ze (uiteraard tegen betaling) op canvas oid af te laten drukken?
ben benieuwd
gossa4ever schreef:maar even gewoon een vraagje uit puur interesse!
er worden zegmaar portfolio foto's gemaakt van je paard, maar heb je dan ook de mogelijkheid om foto's na te bestellen of ze (uiteraard tegen betaling) op canvas oid af te laten drukken?