Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoSnuf

Re: Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:03

Groeps app lijkt me hartstikke handig! Voor iedereen.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 21:07

Dan zal ik ook maar een groeps app maken. Voor de mensen die het topic nu lezen de planning staat op pagina 5

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 21:39

Op de planning was ik een model vergeten voor het los gooien dus die toe gevoegd.
PLANNING

-------------------

Voor de mensen met de paarden. Het is aan te raden om geen velle kleuren halstertouwen mee te nemen om je paard mee vast te houden. Fotografen vinden dit namelijk erg storend. Graag een halstertouw met ketting mee nemen of een leren of standaard zwart, donkergroen of donkerblauw.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 21:47

Ik ga straks aan de route beschrijvingen werken ik zal route beschrijven vanaf stadskanaal-borger, gieten-borger, emmen-borger en assen-borger. Waarom borger en geen exloo aangezien het bos van exloo bij borger begint waar de meeting plaats zou vinden en iedereen zal wel over borger moeten en vanuit emmen komt je niet door borger maar ik ga het zo goed mogelijk uit leggen. Vanavond zal hij wel klaar zijn :)

Heb ik de telefoon nummers van iedereen? Volgens mij mis ik die alleen marjolein nog

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 22:13

6. Naam: Beyoncé | Ras: KWPN
7. Naam: Camillo | Ras: KWPN

Deze paarden gaan niet mee. Dus dat betekend dat er 2 plekken vrij komen in de middag groep, dus als jullie bokkers kennen die nog leuke paarden heeft laat ze maar komen. Er kan nu ook eventueel geschuifd worden dus mocht er nog iemand in de middag groep willen dat kan nog.

Mochten er toch 2 plekken vrij blijven word de shoot natuurlijk ingekort.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:18

Zal CC waarschuwen.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 22:23

Zeker doen hihi! Zij heeft ook allemaal van die geweldige paarden :D

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:25

Is al gewaarschuwd :D En zou ik als er maar 2 smiddags zijn naar de middaggroep mogen??? Smorgens kan ook hoor, maar smiddags is voor mij ook net even makkelijker.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 22:33

Jaa tuurlijk zou dat mogen haha, ik zal straks even de planning aanpassen en dan zal ik jou even in de middag groep zetten. :)

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:36

rina schreef:
Is al gewaarschuwd :D En zou ik als er maar 2 smiddags zijn naar de middaggroep mogen??? Smorgens kan ook hoor, maar smiddags is voor mij ook net even makkelijker.

zelfde vraag ?

vriend heeft besloten zaterdagavond zijn verjaardag te vieren was anders van plan om 7 uur eruit te gaan maar als ik middag mag zou dat super zijn.

neem camera dan wel mee, want wil wel iemand met mij mee om vast te houden namelijk voor portret
ga ik verder niet als fotograaf mee

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 22:41

Ik wil nog even verder afwachten wie er straks mee gaat want als CC mee gaat met rina kan zij beter in de middag groep aangezien zij en erg lange reistijd hebben

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:47

Ik kan zoals eerder aangegeven eventueel zorgen dat ik ook mijn zwart bonte ijslander meeneem voor de middag.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 22:50

Als iedereen die bokkers weten die mee willen doen laat ze hier reageren en foto's achterlaten. Ook voor de dames die nu mee gaan. Graag foto's laten zien mochten er meer dan 2 paarden zijn gaan we weer even stemmen :)

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:01

Afbeelding

Even zo via mijn telefoon. . Andere foto's komen nog

Mar_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:51

Ik heb ook nog wel een shetlander, zal even met mijn ouders overleggen of ze kunnen in de ochtend.
Als we gekozen worden wil ik dan in de middag wel blijven om te fotograferen.

Afbeelding

Afbeelding

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:46

Dit is m'n eerste meeting en ik vroeg me af; Zijn er trouwens nog regels met betrekking op het uitgeven van foto's enzo? Misschien voor iedereen handig om dan even te weten (voor zowel de gene die hun paard vrijgeven en de fotografen)=D

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 17:15

Er hangen vaak voorwaarden aan maar die vind je op de site van de fotografen. Verder zullen de fotografen rond de 10 á 15 foto's leveren

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:37

Okay! Thanks! =D

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 23:09

Ik heb de route beschrijving af. Ik wacht even tot morgen en dan heb ik ook foto's van de locatie en komen er foto's waar je kunt parkeren en vanaf waar je er in rijd. En foto's van de locatie en weer een duidelijk schema.

Op dit moment hebben we 2 paarden er bij gekregen dus mocht er voor morgen zich niemand melden zullen deze hierboven mee gaan. De ijslander van adawi in de middag groep komen en de shetlander van Mar_x in de middag groep en word er verder niet gewisseld van plek.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 00:40

Naaoommii schreef:
Ik heb de route beschrijving af. Ik wacht even tot morgen en dan heb ik ook foto's van de locatie en komen er foto's waar je kunt parkeren en vanaf waar je er in rijd. En foto's van de locatie en weer een duidelijk schema.

Op dit moment hebben we 2 paarden er bij gekregen dus mocht er voor morgen zich niemand melden zullen deze hierboven mee gaan. De ijslander van adawi in de middag groep komen en de shetlander van Mar_x in de middag groep en word er verder niet gewisseld van plek.

Ehhhmmm betekend dat dat ik terug ben naar de ochtendgroep??? Anders heb je er nl 5 smiddags als ik goed geteld heb.

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 07:17

Rina, als jij graag in de middag wil kan dat evt wel op mijn plek in de middag ipv de ijslander, alleen zal ik dan dan de ijslander terug trekken. 2 paarden van mij in de ochtend gaat niet lukken.

Mar_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 08:52

Ik moet nog even overleggen met mijn ouders wat ze het liefste hebben ivm met trailer.
Ik woon vlakbij dus als Naomi het goed vind en mijn ouders liever in de ochtend gaan wil ik wel met je ruilen.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 10:35

Rina jij blijft in de middag groep zodat er 1 plek in de ochtens groep vrij komt en 1 plek in de middag groep vrij komt anders waren er 2 plekken in de middag groep. Nu gaat Kitty in de middag groep en Mar_x in de ochtend groep. Kitty zal oook in de ochtend groep blijven ivm 2 paarden

rina er zijn 2 uitschrijvingen in de middag groep. Dus ik had jou uit de ochtend groep gehaald en in de middag groep gezet. Dus is er nog 1 plek vrij in de middag en 1 plek vrij in de ochtend. Zo heb ik het gedaan haha

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 17:14

Dames hier bij de route beschrijving. Print hem uit of sla hem op op je mobiel want het adres voor de tomtom is er alleen voor om zo dicht mogelijk te komen.
Foto's post ik na deze

Hier een afbeelding waar je moet zijn.
Afbeelding

De route vanaf Gieten-Borger-Locatie
Stel je tomtom in op het adres: Buinerweg 8 9536 PG Ees
Neem vanaf gieten (grote rotonde) de n34 richting Emmen. Neem de 3e afslag op de snel weg dit is afslag Borger. Je komt uit bij een rotonde ga hier naar links, en bij de volgende rotonde rechtdoor. Je bent nu in Borger hier kom je al snel nog een rotonde tegen naar neem je de eerste afslag dus naar rechts. Hier ga je alleen maar rechtdoor tot je in Ees komt, neem hier meteen de eerst afslag links. Einde van de weg weer links en meteen weer rechts. Dan kom je bij een kruispunt hier ga je recht door (grindpad) pas op voor het fietspad en rij weer recht door het zandpad op. Na ongeveer 100 meter is de locatie. Bestemming bereikt.

De route vanaf Emmen-Ees-Locatie
Neem vanaf Emmen (Politie bureau, Bios) de weg rechtdoor daar de n34, je neemt bij de eerste rotonde meteen de eerste afslag richting Groningen. Neem nu de 4e afslag op de snelweg afslag ees LET OP! hele korte uitvoegstrook en meteen een scherpe bocht. Volg hier bij de weg dus de klinker weg. Neem hier bij de eerste afslag rechts net voorbij een bushalte, daarna neem je aan het eind van de weg de afslag naar links. Dan kom je bij een kruispunt hier ga je recht door (grindpad) pas op voor het fietspad en rij weer recht door het zandpad op. Na ongeveer 100 meter is de locatie. Bestemming bereikt.

De route vanaf Assen-Borger-Locatie
Hier geld vrijwel het zelfde als vanuit gieten. Neem vanuit assen (geen specifieke locatie) de weg naar Rolde over de snel weg of binnendoor. Eenmaal uit rolde neem de weg naar Borger, bij borger aangekomen ga bij de eerste rotonde 3 kwart over dus naar links. Neem dan alle rotondes recht door tot je het bord borger ziet. Je bent nu in Borger hier kom je al snel nog een rotonde tegen naar neem je de eerste afslag dus naar rechts. Hier ga je alleen maar rechtdoor tot je in Ees komt, neem hier meteen de eerst afslag links. Einde van de weg weer links en meteen weer rechts. Dan kom je bij een kruispunt hier ga je recht door (grindpad) pas op voor het fietspad en rij weer recht door het zandpad op. Na ongeveer 100 meter is de locatie. Bestemming bereikt.

De route vanaf Stadskanaal-Buinen-Locatie
Tel je tomtom in op het adres: Voorbosweg 17 9528 TA Buinen ‎
Neem vanaf stadskanaal (Macdonalds) de weg richting nieuw-buinen. Ga bij de rotonde van de aldi recht door op de snel weg richting Borger. Dan neem je de 2e afslag op de snel weg de afslag buinen, en rij vervolgens recht door tot je bij hotel/restaurant El Zorro komt. Daar ga je naar links onder het viaduct door, neem de eerste afslag op de drempel naar rechts hier bij volg je alleen maar de weg. Je komt nu bij het adres volgens de tomtom ga hier dan rechtdoor, je komt dan op een kruispunt en je neemt het zandpad naar links. Je rijd recht door en dan kom je naar een paar honderd meters op de locatie.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 17:21

naomi, ik loop s'ochtends denk ik ook poosje als fotograaf ligt eraan als vriend pony aan kan :j
en even kijken hoelang pony stil blijft staan op trailer, want ik denk dat ik smiddags niet weer kom maar ligt aan mijn vriend