En om klanten te vinden, makkelijk bereikbaar te zijn als ik op een Evenement sta. Ik ga immers niet aan wildvreemde mensen mijn persoonlijke facebookpagina geven...
En zo nog wel meer redenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liedje89 schreef:Moonfight schreef:Ik ben het met Anoli eens! Je hebt er toch geen last van als ik een facebookpagina heb waar ik mijn foto's deel?
Ik heb er geen last van, ik vraag me alleen enigzins af wat nu precies het doel is van al die facebookpagina's met (afgezaagde) namen waarin altijd photography voorkomt ipv gewoon fotografie, waarom is er (internationale) behoefte aan deze kiekjes en kan dat niet gewoon op je eigen pagina. Leuk dat mensen een hobby hebben hoor maar men doet wel heel groots en moeilijk over hele makkelijke kiekjes. Iedereen met een SLR zet tegenwoordig een logo op zijn foto, alsof al die foto's steelwaardig zijn en of het zo erg als een meisje van 12 jou amateur kiekje uitkiest voor haar fantasie paard
.
Ik denk dat regels niet zo'n zin heeft je hebt op bokt ook nog een PB functie waarmee je ook weer mensen uit kan nodigen enzo daar kan je toch niet op modden.
liedje89 schreef:Moonfight schreef:Ik ben het met Anoli eens! Je hebt er toch geen last van als ik een facebookpagina heb waar ik mijn foto's deel?
Ik heb er geen last van, ik vraag me alleen enigzins af wat nu precies het doel is van al die facebookpagina's met (afgezaagde) namen waarin altijd photography voorkomt ipv gewoon fotografie, waarom is er (internationale) behoefte aan deze kiekjes en kan dat niet gewoon op je eigen pagina. Leuk dat mensen een hobby hebben hoor maar men doet wel heel groots en moeilijk over hele makkelijke kiekjes. Iedereen met een SLR zet tegenwoordig een logo op zijn foto, alsof al die foto's steelwaardig zijn en of het zo erg als een meisje van 12 jou amateur kiekje uitkiest voor haar fantasie paard
.
Ik denk dat regels niet zo'n zin heeft je hebt op bokt ook nog een PB functie waarmee je ook weer mensen uit kan nodigen enzo daar kan je toch niet op modden.
magda_90 schreef:magda_90 schreef:Voorlichting, voorlichting en voorlichting. Deze regelmatig herhalen en delen op Facebook. Een goede eerste stap naar mijn mening.
Marjoow, ik heb bovenstaande onderhand al zo vaak voorgesteld, waarom wordt daar dan niets mee gedaan om mee te beginnen?
chelle_dora schreef:Miracle_ schreef:Sorry hoor, maar sommige mensen doen net of er een of andere wereldramp aan het ontwikkelen is....
+1
En geen fotomeetings meer organiseren..
Eerst moest en zou er een subforum aankomen voor de fotomeetings.. Jongens.. t zat heus wel weer af, tis alweer bijna k*tweer..
_San87_ schreef:Met kneusjesfotografie was je wel opgevallen.
Maar je hebt gelijk, het probleem voor wat betreft Facebook snap ik ook niet, ik wil ook een Facebook pagina gaan maken waar ik enkel mijn tekeningen en updates plaats. Lijkt me niks mis mee, ook al ben ik maar een amateur.
Marjoow schreef:magda_90 schreef:
Marjoow, ik heb bovenstaande onderhand al zo vaak voorgesteld, waarom wordt daar dan niets mee gedaan om mee te beginnen?
Waarschijnlijk, omdat de helft het nog niet eens léést. Misschien moeten we actie ondernemen, misschien moet Bokt de stekker eruit trekken en zeggen: Er mogen een jaar lang geen fotomeetings georganiseerd worden.
Voorlichting is een hele goede stap, maar ken je dit topic? [FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
Weggezakt. Niemand die het ziet.
_San87_ schreef:Andere stijlen en smaak kan ik waarderen. Maar scherpte bijvoorbeeld, dat hoort gewoon goed te zijn wanneer je je foto's voor geld aanbiedt.
_San87_ schreef:Marjoow schreef:
Waarschijnlijk, omdat de helft het nog niet eens léést. Misschien moeten we actie ondernemen, misschien moet Bokt de stekker eruit trekken en zeggen: Er mogen een jaar lang geen fotomeetings georganiseerd worden.
Voorlichting is een hele goede stap, maar ken je dit topic? [FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
Ik denk zelf dat het mensen gewoon niet boeit.
Marjoow schreef:magda_90 schreef:Voorlichting, voorlichting en voorlichting. Deze regelmatig herhalen en delen op Facebook. Een goede eerste stap naar mijn mening.
Marjoow schreef:Miracle_ schreef:Sorry hoor, maar sommige mensen doen net of er een of andere wereldramp aan het ontwikkelen is....
Nou nee, geen wereldramp. Maar wel iets wat voor ontzettend veel overlast zorgt voor wandelaars, fietsers, honden en ruiters op buitenrit.
Queelens schreef:_San87_ schreef:Andere stijlen en smaak kan ik waarderen. Maar scherpte bijvoorbeeld, dat hoort gewoon goed te zijn wanneer je je foto's voor geld aanbiedt.
Hoeft ook niet perse. Dat is waarschijnlijk wat jij verwacht van een fotograaf en in de paardenfotografie is het natuurlijk vanzelfsprekend dat je voor scherpe platen gaat maar fotografie gaat verder dan alleen maar paarden.
magda_90 schreef:Dus dan moet Bokt ook een "politieteam" opzetten die dat controleert? Want hoe wil je dat anders controleren?
Ik blijf bij regelmatige herhalingen van voorlichting, het helpt ook bij andere problematieken dus waarom nu "nee" zeggen?
Miracle_ schreef:Marjoow schreef:
Nou nee, geen wereldramp. Maar wel iets wat voor ontzettend veel overlast zorgt voor wandelaars, fietsers, honden en ruiters op buitenrit.
Tsja, als jij er niet bij bent is dat niet jouw probleem? Je kan niet alles in de hand hebben.
Hondenpoep geeft ook overlast.. Gaan wij "bokthelden" dat ook eens aanpakken? Bokt is nog steeds geen overheid.
Als mensen fotomeetings willen organiseren moeten ze dat lekker doen, ieder zijn ding. Al ga ik in mijn blote kont, dat moet ik toch zelf weten?
Natuurlijk is het vervelend als sommige mensen het niet netjes achterlaten of zich misdragen, maar dat gaan wij echt niet tegen. Dan moeten de mensen die wel alles netjes doen daar maar voor boeten??
De zomer is zo weer voorbij, dus dan nemen die meetings vanzelf af.
liedje89 schreef:Kneusjes fotografie is wel heel origineelen meestal beter van toepassing
. Ik ken serieus fotograven die hun camera nog niet recht en stil kunnen houden, maar zichzelf wel een bedrijfsnaam aanmeten ed
. Leuk als je lol hebt hoor, maar ik vind dat soort pagina's gewoon niets mag toch ook
. Imo is fotografie een kunstvorm en is een beetje creativiteit en orginaliteit wel een vereiste, het is allemaal zo 13 in een dozijn