Mocht er iemand mijn plaats in nemen vind ik dat geen probleem. Ik heb het erg druk op het moment, dus ondanks dat ik er veel zin in heb is het misschien verstandiger om niet te komen. (aangezien ik er die zaterdag middag dan nog 3 zou moeten scheren, 2 die een paar dagen eerder nog naar de keuring moeten en Roos) Als mijn plekje niet opgevuld kan worden kom ik wel gewoon .
Opzich wil ik wel in jou plaats met CC maar ik denk wel dat we die keus even aan de fotografen over moeten laten. (Misschien willen ze echt super graag jou paardje voor de lens en niet CC.)
Ik kan wel, maar ben bang dat ik niet met een top schone pony er kan staan, en dat ik het 's middags red om er dan nog 'even' 3 te scheren voor de wedstrijd van de dag er na. En dat vind ik zonde. Dan gun ik mijn plekje liever aan iemand die daar nu wel de tijd voor heeft en de aandacht er aan kan besteden.
Wendy kun je een aangepaste lijst plaatsen nu Dennis afgemeld heeft?
wennie19
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-13 23:06
het aangepaste ochtend schema
Dorine92
Geplaatst: 04-10-13 09:17
Ik moet me helaas afmelden want Vera is nog niet 100%, en ik ga het risico niet lopen omdat ze nog langer mee moet.. Iedereen die wel gaat veel plezier!
Oh trouwens, Jasmijn (ILoveVerona) de eigenaresse van mijn bijrijdpaardje Verona heeft nog niet genoeg nuttige berichten om hier in het topic te kunnen reageren, dus als jullie vragen hebben reageer ik voor haar
Ze kan wel komen hoor!
Fantabulouss
Geplaatst: 04-10-13 12:32
Nog even over het middagschema, misschien is het handig als Simon als laatste los gaat, aangezien die niet gaat rijden.... ? Dan heeft lizet met Paultje meer tijd om even op te zadelen en los te rijden Dus Simon en Paultje om wisselen bij het losgooien zegmaar...
Ik was voor mezelf even alle modellen op een rijtje aan het zetten, en toen dacht ik, waarom maak ik niet even een overzichtje voor in het topic? Als je wilt kun je deze gewoon bij je schema zetten Wendy