Fotomeeting Kasteel heeswijk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Re: Fotomeeting Kasteel heeswijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:14

jeugdsentiment. vele excursies vanuit school gehad hier.

ik kan niets beloven maar zover 't er nu naar uit ziet hoef ik niet te werken. kan last minute gebeld worden. Ik wil zelf niet fotograferen maar ben bereid een helpende hand uit te steken deze dag indien nodig. anders ben ik benieuwd hoe een foto meeting nu in z'n werking gaat :)

zaralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:29

Of kleinere paarden (ponys) kiezen :p , wel super mooi hoor!! Veel plezier alvast :D

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:37

@zaralover.. die van mij zijn mooi klein (rond de 85 cm)
dus die zullen denk ik wel makkelijker gaan.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:49

Toch wel een mooie locatie hoor en mooie foto's :))

Ik denk alleen als ik het zo zie en ook zo lees over de bruiloft en de grootte van het geheel dat we met een beetje (te)veel mensen zijn.

We hebben natuurlijk al de fotografen en modellen vast staan, maar iets van halveren zou wellicht verstandiger zijn, ook als we wellicht eens naar de locatie terug willen (we willen natuurlijk wel een goede indruk achterlaten ;) ) (nu zeg ik natuurlijk iets wat niemand leuk gaat vinden := is ook niet onaardig bedoelt hoor... := := )

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:51

Als de lokatie erg klein is is 8 paarden dan niet erg veel?
Daarnaast kan toch niet elk paard met het bruidpaar op de foto, dat kan je hun ook niet aandoen op
hun bruiloft of ze moeten dit graag willen. Is anders niet een idee om enkele paarden uit te kiezen om met het bruidpaar op de foto te gaan en de andere paarden gewoon portret fotos bij het kasteel eventueel met modellen die zelf een jurk meenemen?

suussiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 06:29

Het idee hierboven vind ik inderdaad ook wel een goede.. Er was een mogelijkheid om al eerder naar het kasteel te gaan om foto's te maken toch?

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 06:53

Ik heb vry gevraagd die dag dus zou al eerder kunnen!!

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 08:27

Het bruidspaar zou toch vanaf half6 - 6uur op de foto gaan en wij vanaf 3-4 uur daar zijn? Kunnen we dan inderdaad zoals juliette zegt niet beter de groep in twee-en delen zodat de helft van de modellen van te voren op de foto gaan (eventueel met eigen jurken etc) en de andere helft met het bruidspaar? Dan hoeft niemand echt teleurgesteld te worden.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 08:45

Lijkt me op zich een goed idee, alleen de modellen die met het bruidspaar op de foto gaan hebben dan zelf geen foto's. Ik neem aan dat de fotograaf van het bruidspaar niet zomaar die foto's geeft ....

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:10

Bo_San schreef:
Lijkt me op zich een goed idee, alleen de modellen die met het bruidspaar op de foto gaan hebben dan zelf geen foto's. Ik neem aan dat de fotograaf van het bruidspaar niet zomaar die foto's geeft ....

Maar de bedoeling was toch ook dat wij het bruidpaar op de foto gingen zetten met paard?

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:18

OK dat had ik dan verkeerd begrepen, ik dacht dat die met een eigen fotograaf kwam.
Moeten we wel even goed regelen dan met de foto's voor dat bruidspaar.

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:06

Zoals ik het begreep heeft het bruidspaar zelf een fotograaf.

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:10

Wat is dan de bedoeling? Dat wij al foto's gemaakt hebben van de modellen voordat het bruidspaar aan hun fotoshoot begint, en dat de modellen daarna door de fotograaf van het bruidspaar gefotografeerd wordt?

In dat geval kunnen we toch nog steeds twee groepen maken en voor 6 uur klaar zijn. De modellen in de tweede groep kunnen dan blijven om met het bruidspaar op de foto te gaan?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:14

Maar dan is nog de vraag: wie willen er met het bruidspaar op de foto, en wie niet?

En mogen "onze" fotografen daar ook bij zijn? Want ik kan me voorstellen dat wij de foto's natuurlijk net zo graag willen, als het bruidspaar. ;)

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:23

Inderdaad, ik denk inderdaad ook niet dat de fotograaf van het bruidspaar de foto's geeft. Plus, ik vind het als fotograaf, ook wel een kans om foto's te maken van bruidspaar + modellen, dat zijn geen foto's waar ik elke week kans voor heb om mijn portfolio mee uit te breiden....

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 12:34

Hoe en wat met de bruid weten we allemaal pas ter plaatsen dat is de pest van het geen dat het voor haar een verassing is en we dit dus niet van te voren kunnen afspreken.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:39

Zazzel schreef:
Inderdaad, ik denk inderdaad ook niet dat de fotograaf van het bruidspaar de foto's geeft. Plus, ik vind het als fotograaf, ook wel een kans om foto's te maken van bruidspaar + modellen, dat zijn geen foto's waar ik elke week kans voor heb om mijn portfolio mee uit te breiden....

Zeker gaaf voor de fotografen, maar misschien is het dan handig dat de TS even contact opneemt met de kastheelbeheerder en die weer met de moeder van de bruid die erom heeft gevragen. Want kan snappen dat de bruid misschien niet op iedereens website wil staan, terwijl het voor een fotograaf wel weer heel gaaf is om dat soort foto's in hun portofolio te zetten.. :)

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:44

Dustinlover schreef:
Zazzel schreef:

Zeker gaaf voor de fotografen, maar misschien is het dan handig dat de TS even contact opneemt met de kastheelbeheerder en die weer met de moeder van de bruid die erom heeft gevragen. Want kan snappen dat de bruid misschien niet op iedereens website wil staan, terwijl het voor een fotograaf wel weer heel gaaf is om dat soort foto's in hun portofolio te zetten.. :)

Daar heb je ook een goed punt inderdaad.

Bovendien moet dat ook met de fotograaf van het bruidspaar besproken worden, want die zit er hoogstwaarschijnlijk niet op te wachten dat wij ook foto's van het bruidspaar afleveren, of van de bruid met de paarden....

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 14:39

Hij had geen telefoonnummer van de moeder alleen van de bruid zelf dat had ik al nagevraagd ;).... Had ik natuurlijk zelf ook al over nagedacht! Als het beheer wat zou horen dan kreeg ik okk een telefoontje dus meer als afwachten kunnen we helaas niet

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 15:10

Heb zo juist een boos telefoontje gepleegd met het kasteel met de mededeling dat ik graag wil weten waar we aan toe zijn! Heb nu alle info die ik nodig heb vanavond doe ik een planning maken en meteen alles even duidelijk vertellen tegen jullie allemaal! We hebben wel maar 3 uur de tijd gekregen voor de foto's dus wordt het denk ik nog wel erg krapjes...
En over hoe en wat het bruidspaar wil weten ook hun niet en wat ik al eerder zei het is niet door het bruidspaar gevraagd dus kan ook het kasteel beheer niet even bellen over hoe en wat we moesten dat toch nog echt even afwachten

Groetjes

Samantha

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:32

Bedankt voor het erachter aan gaan Samantha!
Het is ook helemaal waar dat jij het ook moet doen met de info die er het kasteelbeheer je geeft, dat is het lastige van zo'n leuke verrassing ;-).

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 15:32

En zouden de modellen even willen door geven of ze wel en niet bij het bruidspaar op de foto willen?
Laatst bijgewerkt door kyara1989 op 05-08-13 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 15:33

Zazzel schreef:
Bedankt voor het erachter aan gaan Samantha!
Het is ook helemaal waar dat jij het ook moet doen met de info die er het kasteelbeheer je geeft, dat is het lastige van zo'n leuke verrassing ;-).

Nou indd!! Als ik het nog is doe denk ik der eerst ff 1000X over na want merk wel dat jullie allemaal duidelijkheid willen wat ik ook wel begrijp maar jullie moeten ook mij begrijpen ik kan niet meer doen als wat ik kan en dat is op dit moment afwachten en hopen dat het allemaal goed komt! Zelf heb ik ook graag duidelijkheid net als jullie :)

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:34

Nog even een puntje. Met de beperkte ruimte en tijd wordt het misschien lastig daar om rij en zeker actiefoto's te maken (of heb ik het mis?). Dat zorgt er wel voor dat 3 uur denk ik haalbaar moet zijn.

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:39

Er werd ook aangegeven dat er maar enkele mooie plekjes zijn dus het word met portret fotos al lastig. Er kan natuurlijk maar een paard tegelijkertijd op een plek staan natuurlijk.