Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gytrash24 schreef:Ik moet ook helaas hier melden dat de mogelijkheid er is dat ik niet in nederland ben op het moment van de shoot. Dus is het denk ik verstandig mij op de reserve lijst te zetten.
Likemaaike schreef:Gytrash24 schreef:Ik moet ook helaas hier melden dat de mogelijkheid er is dat ik niet in nederland ben op het moment van de shoot. Dus is het denk ik verstandig mij op de reserve lijst te zetten.
Dat vindt ik erg rot
Binne, dan moet ik even overleggen met Devica, denk dat het wel mogelijk is maar dan hebben we 5 in middag en maar 2 in ochtend ..
EngeltjeS schreef:Het spijt me enorm maar ik wil me bij deze afmelden als fotografe.
Momenteel zit ik niet goed in me vel en ik moet echt even om mezelf denken.
De fotomeeting geeft me momenteel teveel "druk" en "stress" wat ik er momenteel niet bij kan hebben.
Mijn excusses nogmaals!
Ik wil jullie wel enorm veel plezier wensen!
Joltsje schreef:hmm likemaaike.. ik misschien wel.. moet alleen nog ff kijken hoe ik het zal doen met het pard.
hoeveel spullen heb je bij je?
ik twijfel of ik met de trailer zal of te lopen (is 3 kilometer).
de trailer staat nog bij de maker en en wil de eigenaar niet nog een keer vragen. vooral niet voor zo´n klein stukje.
heb je een rijbewijs likemaaike?
Joltsje schreef:inderdaad.. je moet lijn 51 hebben. die stopt dicht bij het bos.
maar ook 200 meter van mijn paard
ik zit te denken eerst mijn spullen te brengen (zadel etc).
en dan met mijn paard er heen te wandelen.
ik kan er wel heen rijden. maar is altijd ff lastig in mijn eentje en dan zweet ze.. en dat vind ik zonde..
hmm ik zal ff kijken.
of je moet mee op de fiets likemaaike.. is 2-3 kilometer fietsendan kan mijn paard achter je aan