de eerste keer zijn ze meestal heel braaf hoor! ik wil ook wel mee licht alleen aan de datum en of ik vervoer kan regelen! mijn paard is in het begin heel druk maar daarna is ie braaf.
Gaan jullie inderdaad maar 'proefrijden', ben benieuwd welke locaties eruit komen! Ik vind idd het voorstel van Just_Sannee wel een goeie, 2 groepjes modellen maken en dan halverwege wisselen. Zo bedoelde je dat toch?
Twee groepjes is prima, maar ik moet tussen door wel mn pony naar huis brengen, met trailer is het ong 45 min dus als de fotografen het noet erg vinden om een twee uur pauze te hebben?
Ik verwacht niet dat dit topic de komende weken ineens heel actief wordt omdat de meeting pas eind oktober is, maar, mocht dat wel zo zijn: ik ga morgen op vakantie en ben tot eind augustus weg. Dus mocht er wat geregeld worden, ik kan na die datum pas reageren
Ik heb niet alles gelezen, maar kan ik me nog opgeven voor model, nou ja mijn paard dan. Gelders, vos, ruin. Als ik mee kan en Natasja is er ook met die van haar zou ik een foto van die 2 samen wel grappig vinden. Ze hebben wel wat van elkaar weg