Ik denk dat die datums veel te kortbij zijn, er zijn in september al veel meetings hier in het noorden. Denk dat je beter voor oktober of november kan gaan, het is maar een tip!
Okay nu dan echt een nieuw topic openen ? haha mensen die willen organiseren? ik wil wel helpen met planningen enzovoort maar heb geen gelegenheid op tussentijds te gaan kijken of contacten te leggen met boswachter enz. heb een andere baan en werk momenteel voor 2 werkgevers.. ghehe..
Is het misschien een idee om het te doen in de tijd dat de bladeren mooi van de bomen vallen? lekker in de herfstsferen?
Maar dan moeten we nu ook wel even spijkers met koppen slaan zodat er ook daadwerkelijk iets georganiseerd wordt!
Ik zal zo wel even een lijst maken met mensen die zich gemeld hebben, die zet ik hier dan in dit topic en als ze dan niet binnen een week gereageerd hebben gaan ze van de lijst en komt de eerste van de wachtlijst erop. Idee of niet?
Ik zie dit topic nu pas... Hebben jullie nog modellen nodig? Ik had mijn shet opgegeven voor een meeting en hij werd gekozen maar vanwege het weer is het niet doorgegaan.
(Het Spijkbos te Biddinghuizen is ook een mooi bos, met genoeg parkeerplaats op 50 meter van de spijkvijver. Veel diversiteit.)