IloveAnoukje schreef:Sera, kan je de modellen erop zetten?
Ik denk dat we het door laten gaan?
Nouja, laat maar doorgaan ook

IK ZEG: DOEN

Ik zet zodrekt de modellen erop, ff stemmen berekenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gipsylover schreef:Omdat ik nog niks weet heb ik inmiddels besloten mijn trailer te gaan verven voordat ik ga studeren. Daar zal ik niet veel tijd meer voor hebben in de aankomende maanden. Voortaan zounik graag iets eerder weten of ik mee kan, dan kan ik daar rekening meehouden!
Veel plezier op de meeting meiden.
YentlShots schreef:Gipsylover schreef:Omdat ik nog niks weet heb ik inmiddels besloten mijn trailer te gaan verven voordat ik ga studeren. Daar zal ik niet veel tijd meer voor hebben in de aankomende maanden. Voortaan zounik graag iets eerder weten of ik mee kan, dan kan ik daar rekening meehouden!
Veel plezier op de meeting meiden.
Neeeee wacht jij gaat sws mee!!! Dat zie ik nu wel!!!
Dont goHihi
We laten het doorgaan!
bamsy schreef:Kan ik mezelf heeeel misschien nog opgeven als model??? (Reserve dan)
Heeeeel misschien starten we niet op de Brabantse kampioenschappen door problemen met 2 van de paarden uit het 4-tal. In dat geval zou ik uiteraard graag meegaan naar de meeting
bamsy schreef:Kan ik mezelf heeeel misschien nog opgeven als model??? (Reserve dan)
Heeeeel misschien starten we niet op de Brabantse kampioenschappen door problemen met 2 van de paarden uit het 4-tal. In dat geval zou ik uiteraard graag meegaan naar de meeting
YentlShots schreef:Vie
Braveheart
Alicia
Shannon
Winfire
Utah
Reserve
1. Don Damaro