Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kgambler schreef:Volgens mij zijn wij, met dit groepje, het er over eens dat meetings minder moeten worden. Dus dat is mooi. Alleen nu is het nog de kunst om uit te vinden of het mogelijk is om dit over te brengen op onze mede-meetingorganiserende-bokkers.
magda_90 schreef:Voorlichting geven zal al zeker helpen. Overleg bijvoorbeeld met een mod of er een voorlichtend topic op de nieuwspagina mag komen en deel dit bijvoorbeeld ook op Facebook. Laat dit dan bijvoorbeeld met regelmaat rouleren.
Net als bij vele andere zaken zal voorlichting ook hier het beste zijn om nog proberen de schade zoveel mogelijk te beperken.
_San87_ schreef:Niet iedere stal is even mooi, inderdaad. Daar tegenover staan legio stallen die een prachtige accommodatie hebben, daar kan dan ook een meet georganiseerd worden, dat is wat er bedoeld wordt, denk ik zo.
Cynn_x schreef:Ik ben inderdaad niet financieel afhankelijk van fotografie, moet dat dan gelijk zo zijn?
En maneges en pensionstallen hebben vaak weinig mogelijkheid tot mooie foto's. Tenminste, in mijn omgeving.
En als je dan met een groep gaat, natuurlijk is dat dan hartstikke gezellig.. maar dan krijg je al hélemaal dat iedereen zegt 'de foto's lijken zo op elkaar'.
En ik vind paarden zo natuurlijk mogelijk gewoon het mooist. Daarom vind ik het zo jammer, dat mag ik toch vinden?
Urielle schreef:_San87_ schreef:Niet iedere stal is even mooi, inderdaad. Daar tegenover staan legio stallen die een prachtige accommodatie hebben, daar kan dan ook een meet georganiseerd worden, dat is wat er bedoeld wordt, denk ik zo.
De mooie accomodaties die ruimte hebben zomaar mensen van buitenaf te ontvangen kosten ook wel behoorlijk wat natuurlijk. Bij een wedstrijd haal je dat uit de startkosten, maar ik denk eigenlijk niet dat mensen EN geld gaan betalen voor de accommodatie EN nog foto's nabestellen dan, op die manier wordt het een dure grap en ben je wellicht alweer goedkoper uit met een 1 op 1 fotosessie. Of zie ik dat verkeerd?