Fotomeeting paarden Kraaiengat Vught/ 's Hertogenbosch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Re: Fotomeeting paarden Kraaiengat Vught/ 's Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:02

Via de vaste modellen wat ik dus echt een beetje raar vind.. Als je alleen die vaste modellen wil ga dan daar naar toe, maar zet geen meeting op???

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 15:02

Dustinlover schreef:
Dat vind ik dus ook Femke.. Ik krijg zelf het idee dat TS alleen maar overlegd met die mensen die zij voor de camera wil want daar word ook naar geluisterd vanwege de plaats bijvoorbeeld, wat hun het beste uitkomt.. Dan denk ik van ga daarheen en maak daar van die paarden foto's :)
Sorry als het niet zo is, maar ik heb het gevoel dat er alleen naar die mensen word geluisterd en niet naar ons.

Edit: Zie zelfs dat die zondag in oktober nog 3% meer heeft van die kunnen en de zaterdag en zondag eind september zijn gelijk, maar als je kijkt naar de liever niets is de zondag van eind september ook een afvaller...

Een fotomeeting is vrijblijvend.
Sorry als je dat gevoel hebt.
Bij de organisatie van een meeting kun je onmogelijk iedereen blij maken. Dat geld voor de data maar ook voor de.afvallers tijdens de stemronde. Als je vind dat deze meeting niet naar je zin is ben je vrij om er zelf een te organiseren.

De datum is tot stand gekomen door de datumprikker daarna heb ik geprobeerd de zaterdag te regelen.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:05

Dustinlover schreef:
Via de vaste modellen wat ik dus echt een beetje raar vind.. Als je alleen die vaste modellen wil ga dan daar naar toe, maar zet geen meeting op???

Precies! Moet ook heel eerlijk zeggen dat ze voor mijn portfolio ook niet veel kunnen betekenen.. (aan de hand van de foto's die ik kan zien)

je kan het niet naar iedereen zn zin maken maar dit vind ik een rare manier van een datum kiezen. Datumplanner had je beter achter wege kunnen laten. Ook gek dat de datums gekozen zijn aan dr hand van 2 modellen die jij nog op de goto zou zetten, maar het topic misschien helemaal niet gekozen had.
Laatst bijgewerkt door Leverage op 24-07-13 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:06

Nou volgens mij is die niet tot stand gekomen voor de datumprikker want die kan iedereen inzien en daar staat 13 oktober als meeste aangevinkt en daarna komt die zaterdag..
Het is inderdaad vrijblijvend, maar erg netjes is het niet.. Je wilt in princiepe alleen die modellen hebben want daar luister je naar.. de rest is maar "bijzaak".

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 15:07

Dat is onzin.

De bedoeling was een leuke meeting in omgeving vught omdat die daar niet zijn.
Daar staat ook een gave Tinker die ik er graag bij wil hebben. Dat wist je al voor je opgaf want dat staat in de openingspost

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:09

Ik begin me een beetje bijzaak te voelen, we hebben een datum planner ingevuld en de meeste kunnen op een andere datum dan die mu is gekozen.

Je hebt dus gekozen 2 modellen die jij nog graag wil fotograferen. Als je ze graag op de foto zet, moet je dat doen maar ga er geen meeting van maken..

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 15:10

Ik had daar misschien wel duidelijker in moeten zijn.

Zullen we het topic sluiten? Dan laat deze meeting maar zitten want dat was het doel niet

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:10

Ja tuurlijk wist ik dat, maar niet dat die heel de meeting gingen beheren.. Maak dan geen datumprikker aan ofzo..

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:12

Sluiten hoeft wat mij betreft niet hoor! Vind het erg jammer dat er op deze manier een datum is gekozen terwijl het merendeel liever een andere datum had gezien. :)

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:13

Ik denk niet dat ik het naar mn zin zal hebben op deze meeting.. Dus hierbij meld ik me af voor de meeting..
Ik hoop dat degene die gekozen worden en gaan een leuke dag zullen hebben! :)

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 15:17

Naja goed de lol is er wel een beetje af zo. Ik heb nu 3 meetingen georganiseerd en nog nooit zoveel commentaar gehad als nu. En dat alleen omdat ikzelf er perse een model bij wil hebben. Er zijn ook meetingen waarbij iedereen gekozen word door ts. Ikzelf vind dat niet eerlijk dus probeerde ik alles in overleg te doen maar misschien had ik gewoon 1 datum moeten gevendan

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:17

sMieke schreef:
Ik had daar misschien wel duidelijker in moeten zijn.

Zullen we het topic sluiten? Dan laat deze meeting maar zitten want dat was het doel niet

Waarom doe je die 2 modellen niet apart op je gekozen datum en de datum van datumprikker de meeting :)* (en als je zelf niet kan eventueel de organisatie overdragen aan een ander?)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:19

Bij de meeting van Timo, mochten de fotografen kiezen, meeste stemmen gelden, dat is ook het eerlijkste, kon iemand niet, dan de reserve(s) :)

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 15:28

Femke_L schreef:
Hallo Allemaal,

Ik weet dat het erg druk is met meetingen maar ik heb nu een gave locatie gevonden en wat paarden die nog niet eerder voor een bokt lens zijn verschenen. ikzelf heb pas net een camera en loop dus graag mee met wat fotografen die meer ervaring hebben.
LET OP: Paarden Nummer 1 en 2 zijn verzekerd van deelname, de nummers 3 t/m 6 word voor gestemd!

aantal: 6 paarden
datum: zondag 29 september

Fotografen:
1. Smieke // Maaike // nog geen website (Beginner)
2. Femke_L // Femke // http://flinders-fotografie.weebly.com
3. Leverage // Kim // http://www.kimvanderveeke.tumblr.com
4. Jikkeee // Jikke // website
5. Vivan // naam // http://hestipictures.weebly.com
6. Yvette 93 // Yvette // website
7. Queelens // Marieke // http://www.queelensfotografie.nl
8. Noeni // Eva // http://www.evavandendungen.com
9. _Daniquee // Danique // website
10.

Paarden:
1. Anitap / Levi / Tinker / Levi / levi full
2. Sanne (boktloos) / Fara / Bruin / Fara / hoofdje

3. Noasky / Rubel / roanbonte poolse pony / Foto *Foto*
4. Terrabeertje / naam paard / ras / foto
5. Elude / Elude / KWPN / Foto Foto
6. Dustinlover / Empty+Dynamite of Champie, / AMHA en NMPRS/ Empty Dynamite Champie
7. ilse_89 / naam paard / ras / foto
8. xclairesche / naam paard/ ras / foto
9. Queelens / Peri / KWPN / Foto Foto
10. Bontelisa / Zoe / KWPN type Tuig / Foto foto
11. Nuvel / naam paard / ras /foto

[size=18]lijstje quoten maar wel foto's in een link dus [url=link]naam[/url] geldt ook voor websites. ook graag MAX 2 paarden opgeven

Degene die niet mee willen graag even reageren dan kan ik pijlen hoeveel animo er nog is

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 20:04

sorry ik trek me ook terug het is de eerste keer dat ik me op had gegeven met me eigen pony's en vind de sfeer echt niet leuk. Heb al veel betere georganiseerde boktmeetings gezien en waar ook in het topic een leuke sfeer was o.a. dit jaar nog.
Beetje jammer maar ik zoek wel een gezelligere meeting, heb dit nog niet meegemaakt.

Organiseer dan lekker niks....

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 20:12

Jammer Nuvel.. ik had jou graag weer gezien! Vorige keer was super gezellig met jou en Jasmina.. :)

Maar ik snap precies wat hier bedoelt wordt...
Je had beter eventjes na kunnen denken voordat je een datumprikker had gemaakt.
Of geen datumprikker gebruiken, gewoon zelf een datum uitkiezen.
Dan weten mensen waar ze aan toe zijn en dan kiezen ze dus duidelijk ook voor die datum.
Nu geven mensen hun voorkeur aan, maar krijgen ze het gevoel dat daar niets meer gedaan wordt, aangezien er een datum gekozen wordt die niet de meeste stemmen heeft.
Dat is wat mensen tegen het zere been stoot.

En ik heb zelf ook al een meeting georganiseerd.. en ook ik was niet perfect daarin.. maar de sfeer onderling was een stuk gezelliger dan de sfeer die er nu hangt..

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 20:20

Nja inderdaad, en snap best dat mensen foutjes maken das echt geen probleem maar alles verliep al vaag met dat ik heb even geen goede pc gedoe. En nu dit weer dan wacht ik wel op een meeting die net als de vorige keer erg gezellig is geweest.
Leuke mensen en paarden, Leuk topic en Leuke herrinneringen met of zonder foutjes.
Sorry voor het misschien nogal botte oordeel!

Fem moest je zin hebben om nog is te meeten, of misschien is andersom ik jou paardje is leuk op de foto zetten. Of misschien toch nog een gezellige grotere meeting hou ik me zeker aanbevolen!

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 06:27

Tja ik heb ook leukere meetingen gezien en georganiseerd maar ik hoop dat alles nu beter gaat lopen. En dat ik in een verhuizing zit kan ik ook vrij weinig aan doen ;) wie weet tot op een volgende meeting.

De bedoeling is goed. Een meeting organiseren kost veel tijd schema's maken en info pakketten alles pb'en, de nazorg..
Ik weet niet goed of ik dat nog wel wil nu ik al een hele mesthoop over me heen heb gehad..

Yvettee93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 08:53

Wow, ik heb heel eventjes niet in het topic gekeken en nu wil je het misschien stoppen? Beetje vreemd, als ik heel eerlijk ben. Want ten eerste pak je een datum waar de meeste fotograven het niet mee eens zijn maar wel beter uitkomt voor jou, terwijl de andere liever in oktober hadden gehad ( incl. Mij ).
Kan je anders niet een ándere zaterdag of zondag in oktober regelen waar het wel uitkomt? Het is pas juli, als je dat op tijd regelt dan zullen de meeste er ook wel vanaf weten (:

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 14:02

Dat klopt niet helemaal want:
Zo 1 sept: 8 wel, 4 liever niet, 2 niet.
Za 28 sept: 10 wel, 2 liever niet, 3 niet.
Zo 29 sept: 11 wel, 3 liever niet, 1 niet
Zo 13 okt valt uit maar had 69%

Ik heb alleen geen onderscheid gemaakt in fotografen en modellen.
Vandaar eigenlijk ook de keuze op zondag.

Ik kan kijken voor een andere datum in okt maar dan zit ik zelf best vol.

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 15:06

Ik wil me er niet echt meer mee bemoeien maar die had 73% toen jij de datum bekend maakte, ik weet nieter het nu veranderd is..

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 15:15

Ik heb even bij de datumprikker gekeken en je praat echt pure onzin..

1 september: 7 wel, 4 liever niet, 2 niet
28 september: 10 wel, 1 liever niet, 2 niet
29 september: 9 wel, 3 liever niet, 1 niet
13 oktober: 9 wel, 4 liever niet, 0 niet

Niet echt eerlijk of wel?

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 18:52

Die van de boktloze meegerekend wel dus dat is geen onzin
Die hadden op zaterdag en oktober 1 liever niet en 1 niet.
En zondag 2x ja maar die konden niet op tijd de datum prikker invullen dus via sms gehad

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 19:07

T zal allemaal wek joh..

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 19:19

Probeerde uit te leggen hoe de datum keuze tot stand is gekomen, weer niet goed..

Zijn er nog mensen die wél mee willen graag alleen ja of nee.