Jammer dat CC niet uit gekozen is maar ja andere keer beteren anders zelf maar een keer een fotograaf regelen haha
heidiLOVER
Geplaatst: 14-07-13 11:02
Wat ik me afvraag is dat ik reservefotograaf sta en ik heb de hele tijd onder Fantabulouss gestaan, daar heb ik mezelf toen ook gequote en nu ineens in de laatste lijst nu Fanta mee mag sta ik ineens weer 2e reserve en staat er iemand anders op die plaats.. Waarom is dit? Want Mootje86 die nu dus voor mij staat, stond er idd al eerder op, maar die mocht in de laatste lijst mee en nu staat ze ineens weer op de reserve en mag Fanta mee?
Ik ben nog wel benieuwd naar wat de fotografen qua foto's willen trouwens. Rijfoto's, portretfoto's (alleen paard of met ruiter?). Dan kan ik namelijk alvast over een stijl nadenken. En kan je voorkeur aangeven wanneer je wilt? Hoelang ben je ongeveer bezig? Dit vraag ik ivm afspraken die ik heb op vrijdag
Is het niet meestal eerst een ronde stand/portretfoto's aan de hand, vervolgens losgooien in een paddock ofwel de longeerlijn, daarna eventueel nog rijfoto's? Zo ging het in elk geval in de voorgaande meets waar ik bij was.
NathalietjeB
Geplaatst: 16-07-13 17:29
Leo schreef:
Is het niet meestal eerst een ronde stand/portretfoto's aan de hand, vervolgens losgooien in een paddock ofwel de longeerlijn, daarna eventueel nog rijfoto's? Zo ging het in elk geval in de voorgaande meets waar ik bij was.
Ik ben druk bezig geweest met het schema. De modellen zijn verdeelt over de ochtend en de middag. Er komen eerst portretfoto's dan losgooi/longe foto's en daarna is er de mogelijkheid tot rijfoto's.
Ik hoor graag van de modellen of ze ook meedoen met de rijfoto's.. mag hier of via PB. Dan kan ik hier qua tijd rekening mee houden.
Ik zal morgen het schema plaatsen.
Het weer voor de komende week ziet er super uit, heb er zin in
Ik wil ook wel voor rijfoto's . Hebben de fotografen voorkeur voor losse manen of een hengstenvlecht? Die van Bandito komen tot op zijn schouder.
noviceh
Geplaatst: 19-07-13 22:54
Jammer dat ik het topic nu pas zie, de volgende keer zou ik graag mijn verzorgpaard als model willen aanbieden
deb_tink
Geplaatst: 19-07-13 22:57
noviceh schreef:
Jammer dat ik het topic nu pas zie, de volgende keer zou ik graag mijn verzorgpaard als model willen aanbieden
Leuk! Als dit goed bevalt komen er vast nog meer fotomeetings van Shanna en mij voorbij
deb_tink
Geplaatst: 20-07-13 15:54
Hoi Allemaal,
Hierbij het schema. Mocht iemand weten hoe ik hem in het geheel, vanuit word, hier kan uploaden zonder mijn tabellen te verliezen, ik hoor het graag
Ochtend
Middag
Route Adres: Het maalwater, heiloo. Zie foto's het zit op de kruising tussen de Omloop en Belieslaan. Als je Het Maalwater oprijdt zit daar een parkeerplaats aan je rechterhand. Hier zullen we verzamelen.
Super! Trouwens een tip van de organisatie; alle deelnemers (fotografen en modellen) nog even een PB sturen met link naar het schema en herinnering datum + verzameltijd. Als mensen toch niet kunnen komen kunnen ze dan nog even afmelden. Helaas bij de vorige meet ook een paar mensen die niets hadden laten weten.
dames ik moet echt lachen want het bordje van de bokt meeting van de vorige keer is terug gezet in de berm dus moet niet te missen zijn...
enkel moet ik wel zeggen dat het waarschijnlijk druk zal zijn en dat er timmerdorp is als goed is op t grote evenementen terrein van t maalwater want t circus is vandaag weg gegaan
OMG NATH, is het borjde terug gezet hahahahahahah cool!
Je kunt het schema ook op internet krijgen, door prinscreen te maken van word. Dat uit te knippen in paint en op te slaan als Image. En deze weer te uploaden Snap je het nog?
deb_tink
Geplaatst: 20-07-13 20:34
haha, ja heb het inmiddels al uitgevonden de volgende update komt in een keurig plaatje
We rijden maandag wel even langs om te bekijken hoe het er allemaal bij ligt. ivm met timmerdorp. Maar volgens mij zitten we wel een heel stuk verderop. Vanaf morgen is Shanna ook weer thuis en kunnen we de puntjes op de I gaan zetten.
NathalietjeB
Geplaatst: 21-07-13 10:33
Escalutia schreef:
OMG NATH, is het borjde terug gezet hahahahahahah cool!
ja die is weer terug gezet door iemand als ik t niet vergeet zal ik em vanmiddag even ophalen als hij dan niet weer is weg gehaald