[FM] Honden in het Twiske (Noord Holland) 17-8-13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 14:30

doom schreef:
Hallo,
Omdat ik jammer genoeg niks vernam heb ik andere plannen gemaakt. Om die reden kan je mij beter van de reservelijst afhalen. jammer!!

Heb je van de lijst gehaald!

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:31

inderdaad, en een beetje afhankelijk van de datum(omdat ik ineens berichtjes lees over andere datums?) en de plek, moet wel exact weten want mams is niet zo handig met de tom-tom :P

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 14:31

Damelza schreef:
hmm. wel balen dit. Ik ga zaterdag last minute nog een weekje naar de Ardennen. Ik zou dus hoogstwaarschijnlijk alleen ´s ochtends vroeg kunnen

Hoe vroeg is vroeg? Wel leuk een weekje Ardennen!

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 14:33

XxChelsey1xX schreef:
inderdaad, en een beetje afhankelijk van de datum(omdat ik ineens berichtjes lees over andere datums?) en de plek, moet wel exact weten want mams is niet zo handig met de tom-tom :P

Het gaat om zaterdag a.s. Chelsey. Ik zal even kijken of ik het exacte adres kan vinden (ben zelf ook alleen bekend aan de kant van den ilp)

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:34

Ojajoh schreef:
We zijn met weinig fotografen dus kunnen best met de groep fotografen bijv 2 of 3 honden tegelijk doen
Versnapering zorg ik zelf wel voor
En met regen/ grauw weer schiet ik niet want dat schiet voor mij niet op :n
In Oostzaan aan de twiske weg kan je gratis parkeren en heb je meteen een hondenlosloopgebied

Bij de voetbalclub(OFC) is dat.
Dat is inderdaad een handige locatie denk ik.
Ik neem ook zelf wel wat drinken en een tussendoortje mee.

XxChelsey1xX

Re: [FM] Honden in het Twiske (Noord Holland) 17-8-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:37

Heb net mn moeder gebeld en ze vroeg ook meteen van ja waar in het twiske? twiske is heel groot :P en naar de kosten?(Tja moeders hea :P) Maar we gaan het er vanavond nog over hebben met mijn vader dus dan laat ik het meteen weten :D

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 14:41

Ojajoh schreef:
We zijn met weinig fotografen dus kunnen best met de groep fotografen bijv 2 of 3 honden tegelijk doen
In Oostzaan aan de twiske weg kan je gratis parkeren en heb je meteen een hondenlosloopgebied

Per groepje vindt ik prima, geloof dat we nu 13 honden hebben. Hoelang willen jullie per hond schieten? Zodra ik dit weet, maak ik een lijstje met tijdstippen. Ik zal zelf proberen zolang mogelijk aanwezig te blijven, maar met hond wordt dat wat lastig, denk dat ik haar moeilijk al die tijd aan de lijn kan houden (tis nogal een wervelwind/ stuiterbal)

Er is voor zaterdag 50% regenkans voorspelt, is het een idee om een uur voor de shoot hier te vermelden of het wel of niet door gaat?

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:46

ik denk dat per groepje inderdaad het handigste is. Ook al nagedacht over ochtend en middagploeg? :x
En als je hond zo'n stuiterballetje is, kun je m toch losgooien(als dat mag in dat gebied) en laten spelen met een bal ofzow? Ik heb makkelijk praten, mijn hondje leg je ergens neer en die komt de rest van de dag niet meer van zn plekje af :P
Maar inderdaad wel handig ja om van te voren te laten weten of het wel/niet door gaat :D

enneuuhm... is er al een tijdschema ofzo bekend? :x

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 14:49

Het adres is van de voetbalclub is Twiskeweg 6 in Oostzaan. Is daar ook die parkeerplaats?

Er zijn i.p. geen kosten Chelsey, echter is de afspraak dat beginnende fotografen gratis hun foto's vrijgeven. Je verdient er dus niets aan. Deze foto's mag jij dan uiteraard wel gebruiken voor je website/portfolio o.i.d.
Fotografen die al echt een bedrijf hebben geven minimaal 1 foto gratis vrij (en evt de foto's die ze willen gebruiken voor hun site)

XxChelsey1xX schreef:
enneuuhm... is er al een tijdschema ofzo bekend? :x

Wacht even op reactie van de andere fotografen, jullie zijn degene die daar al die tijd moeten staan.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:51

Essie73 schreef:
Ojajoh schreef:

Per groepje vindt ik prima, geloof dat we nu 13 honden hebben. Hoelang willen jullie per hond schieten? Zodra ik dit weet, maak ik een lijstje met tijdstippen. Ik zal zelf proberen zolang mogelijk aanwezig te blijven, maar met hond wordt dat wat lastig, denk dat ik haar moeilijk al die tijd aan de lijn kan houden (tis nogal een wervelwind/ stuiterbal)

Er is voor zaterdag 50% regenkans voorspelt, is het een idee om een uur voor de shoot hier te vermelden of het wel of niet door gaat?

ik denk 30 min per groep van 3? ik heb vorige keer de ervaring gehad dat er hond per fotograaf ging en dat de hond het bij de laatste fotograaf wel erg zat was.... dus beter is alle fotografen positie nemen, en de honden 30 min presenteren/laten rennen en dan klaar... en dan bijv 3 honden per presentatie.....
ik kan een schets van het idee maken...

voetbalclub is er idd, de weg heet ook Twiskeweg

ik denk dat het handig is om vrijdagavond te kijken, ik heb een app die per plaats per 3 uur het weer kan weergeven en die is vrij correct altijd
gebruik ik altijd voor shoots
daarbij is buienradar--> bewolkingradar ook een must,want met dikke bewolking heb je nog niks ...althans ik vind dat zelf niet de moeite waard...kan zijn dat de andere fotografen dat geen probleem vinden

er is losloopgebied dus je hond kan los

en esther even over de foto's vrijgeven, ik geef alleen foto's met logo
ik geef dus geen foto gratis vrij

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:53

ooh das geen probleem!
Ik zou dan toch geen kosten rekenen... misschien €0,50 per foto ofzo!
Maar top van het adres! moet wel te vinden zijn :D
Spreken we daar dan ook af?

was er nou een tijdschema ofzo bekend? :x

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 14:59

met logo is prima, lijkt me niet meer dan normaal. Mijn opzet is eigenlijk bedoeld zodat er geen gebruik wordt gemaakt van even lekker gratis foto's van een ervaren prof. fotograaf ;)

Zullen we afspreken dat jij de beslissing neemt of het wel of niet doorgaat en dat hier dan vrijdagavond laat weten? (vertrouw op jouw ervaren oordeel)

Ik ben echt helemaal niet bekend op die Twiskeweg, is er maar 1 parkeerplaats?

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:02

Heb net even op google maps gekeken, er is een aardig grote parkeerplaats tegenover het voetbalveld
en een stukje verderop zijn er ook nog een paar,

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:30

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:39

Ik ga het doorgeven!

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 19:10

JEEEEEIIIIJIJJJJJ
Ik mag mee!!!
Alleen zou mijn broer ook mee mogen? En als het kan dan bij elkaar in een groep zodat we met elkaar kunnen werken?
Dan wisselen we met de camera's aangezien de 1 een uitgebreidere is en de ander een simpele digitale :P
En mijn moeder vroeg naar een tijdschema? Want ze doet altijd boodschappen in landsmeer op zaterdag vandaar :P

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 19:14

Nick en ik hebben er ook zin in :D
Als er groepjes van 3 honden gemaakt worden, heb ik een verzoek. Mijn hond is superlief en sociaal, maar het is wel een ongecastreerde reu en met andere ongecastreerde reuën gaat het niet altijd even goed. Kunnen jullie daar rekening mee houden met de indeling?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 19:31

Essie73 schreef:
Damelza schreef:
hmm. wel balen dit. Ik ga zaterdag last minute nog een weekje naar de Ardennen. Ik zou dus hoogstwaarschijnlijk alleen ´s ochtends vroeg kunnen

Hoe vroeg is vroeg? Wel leuk een weekje Ardennen!

half 9, maar dat gaat hem voor de meeste hier denk ik niet worden. Ja wel leuk inderdaad, heb wel zin om te gaan kanoën, abseilen, mountainbiken etc.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:31

heleenxx schreef:
Nick en ik hebben er ook zin in :D
Als er groepjes van 3 honden gemaakt worden, heb ik een verzoek. Mijn hond is superlief en sociaal, maar het is wel een ongecastreerde reu en met andere ongecastreerde reuën gaat het niet altijd even goed. Kunnen jullie daar rekening mee houden met de indeling?

het is voor jou ook de optie om als 1 van de laatste te kunnen...dan kom je vaak alleen uit (afhankelijk van de indeling) of we plannen je alleen in?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:49

ook ik heb er zin in ... ben benieuwd naar alle modellen en hopelijk goed weer... was er trouwens wel een adres voor parkeren?? of hb ik daar nou over heen gekeken

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:54

hoi ik meld mij ook als fotograaf. Ik ben een stalgenootje van Esther en sinds kort besmet met het fotografie virus
enkele voorbeelden van mijn werk tot nu toe zijn hier te vinden

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:07

mijn foto's zijn trouwens op mijn website te bewonderen die nog onder construction is ..
n-petersfotografie.nl

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:34

XxChelsey1xX schreef:
JEEEEEIIIIJIJJJJJ
Ik mag mee!!!
Alleen zou mijn broer ook mee mogen? En als het kan dan bij elkaar in een groep zodat we met elkaar kunnen werken?
Dan wisselen we met de camera's aangezien de 1 een uitgebreidere is en de ander een simpele digitale :P
En mijn moeder vroeg naar een tijdschema? Want ze doet altijd boodschappen in landsmeer op zaterdag vandaar :P

moet dit eigenlijk wel weten :P :x
Vooral voor mijn broer

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 00:47

Ik ga morgen een tijdschema maken. Ik weet niet welke reutjes er nog meer ongecastreerd zijn, dus zal ik je idd dan alleen plannen Heleenxx?

wat mij betreft kunnen jullie samen komen Chelsey, voor de rust is het dan misschien een idee om per sessie van camera te wisselen?

Damelza, ik persoonlijk vind half 9 erg vroeg. 1 van de fotografen moet uit Anna palouwna komen....

Is er iemand die vanuit huis langs Hoorn / Noordbeemster komt?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:22

Met andere honden is hij wel erg leuk hoor, er moet alleen geen dominante reu bij zijn. Dan weet ik niet zeker of het goed gaat. Jammer dat andere hondeneigenaren hier verder niet reageren.