doom schreef:Hallo,
Omdat ik jammer genoeg niks vernam heb ik andere plannen gemaakt. Om die reden kan je mij beter van de reservelijst afhalen. jammer!!
Heb je van de lijst gehaald!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxChelsey1xX schreef:inderdaad, en een beetje afhankelijk van de datum(omdat ik ineens berichtjes lees over andere datums?) en de plek, moet wel exact weten want mams is niet zo handig met de tom-tom
Ojajoh schreef:We zijn met weinig fotografen dus kunnen best met de groep fotografen bijv 2 of 3 honden tegelijk doen
Versnapering zorg ik zelf wel voor
En met regen/ grauw weer schiet ik niet want dat schiet voor mij niet op
In Oostzaan aan de twiske weg kan je gratis parkeren en heb je meteen een hondenlosloopgebied
Ojajoh schreef:We zijn met weinig fotografen dus kunnen best met de groep fotografen bijv 2 of 3 honden tegelijk doen
In Oostzaan aan de twiske weg kan je gratis parkeren en heb je meteen een hondenlosloopgebied
XxChelsey1xX schreef:enneuuhm... is er al een tijdschema ofzo bekend?
Essie73 schreef:Ojajoh schreef:We zijn met weinig fotografen dus kunnen best met de groep fotografen bijv 2 of 3 honden tegelijk doen
Per groepje vindt ik prima, geloof dat we nu 13 honden hebben. Hoelang willen jullie per hond schieten? Zodra ik dit weet, maak ik een lijstje met tijdstippen. Ik zal zelf proberen zolang mogelijk aanwezig te blijven, maar met hond wordt dat wat lastig, denk dat ik haar moeilijk al die tijd aan de lijn kan houden (tis nogal een wervelwind/ stuiterbal)
Er is voor zaterdag 50% regenkans voorspelt, is het een idee om een uur voor de shoot hier te vermelden of het wel of niet door gaat?
Essie73 schreef:Damelza schreef:hmm. wel balen dit. Ik ga zaterdag last minute nog een weekje naar de Ardennen. Ik zou dus hoogstwaarschijnlijk alleen ´s ochtends vroeg kunnen
Hoe vroeg is vroeg? Wel leuk een weekje Ardennen!
heleenxx schreef:Nick en ik hebben er ook zin in![]()
Als er groepjes van 3 honden gemaakt worden, heb ik een verzoek. Mijn hond is superlief en sociaal, maar het is wel een ongecastreerde reu en met andere ongecastreerde reuën gaat het niet altijd even goed. Kunnen jullie daar rekening mee houden met de indeling?
XxChelsey1xX schreef:JEEEEEIIIIJIJJJJJ
Ik mag mee!!!
Alleen zou mijn broer ook mee mogen? En als het kan dan bij elkaar in een groep zodat we met elkaar kunnen werken?
Dan wisselen we met de camera's aangezien de 1 een uitgebreidere is en de ander een simpele digitale
En mijn moeder vroeg naar een tijdschema? Want ze doet altijd boodschappen in landsmeer op zaterdag vandaar