Kon ik nog met iemand mee rijden vanaf n.station in de buurt? de terugweg rijdt ik gewoon mee met mijn verzorgster(s)
Hoop stiekem dat Pride nog mee kan...volgende week.zondag gaat hij naar zn nieuwe baasje dus zou t onwijs leuk vinden als zijn verzorgster nog n fotoshoot met m had
Als ik het allemaal goed zie zijn er pas 5 modellen bevestigd? Ik hoop dat er snel duidelijkheid is van de andere 3, en anders idd het tweede paard van Calanddra? En zoals gemeld, ik weet er evt. ook nog mogelijk 2. Ik zou het heel erg jammer vinden als deze meeting afgelast wordt, omdat er te weinig modellen zijn... Nu valt er evt. nog wat te regelen!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-13 16:03
Femke, zou jij de buckskin dan willen vragen? Dan mag Pride nu ook mee, dan ga il aan bokker van Prince vragen of ze naar de middag wil. Dan kunnen beide tinkers in de ochtendgroep.
Heb er zin in en de weervoorspellingen zijn het omgekeerde van de vorige keer. En zou ik ook met iemand mee kunnen rijden? Ik betaal dan natuurlijk mee met de benzinekosten.
Dat zou evht super zijn! Dus Pride kan ook mee? ook echt super als ze in de ochtend kunnen kunnen de meiden daarna nog heerlijk n bosrit samen maken terwijl ik nog fotografeer