Ik wacht nog even de andere reacties af, tot nu toe kan de 1e groep (modellen) op 1 na allemaal vroeger. Maar daarvoor moet ik de fotograven nog even afwachten En uiteraard de modellen van groep 2.
De lijst voor groep 1, ergens zal dan nog een groepsfoto gemaakt worden. De tijden staan er nog niet bij omdat ik deze nog even afwacht
Van groep 2 zal de lijst vanmiddag komen, verder zal ik vanavond nog iedereen een PB sturen met alle gegevens, de lijsten en de vraag of iedereen nog komt en of het mogelijk is de meeting vroeger te houden vanwege het komende weer.
XXXX2015
Geplaatst: 02-08-13 14:11
Eerder is voor mij vrij lastig, vriend fitnesst altijd zondagochtend en ik kan mijn 2 kids nergens onderbrengen
Anders kunnen we ook nog ruilen van groep 1 naar groep 2 met de modellen? Stel we beginnen een uur eerder (of twee). Dan wordt groep 1 12u en groep 2 14u. Ik en Teddy kunnen dan wel ruilen met mensen uit de eerste groep, zoals met Fjordido. Als we 2u eerder beginnen veranderd er niks voor jou op die manier Fjordido. Maar dat mag v33ri3 wel voor ons puzzelen
Ik mis helaas nog wel wat reacties van een flink aantal fotograven en reacties van groep 2 modellen. Eerder kan ik voor jullie de knoop nog niet doorhakken. Mij maakt het in ieder geval niks uit, maar voor ieder die een stuk verder moet reizen?
je kan het zowiezo natuurlijk pas veranderen als iedereen heeft gereageerd anders krijg je natuurlijk dat mensen er niet vanaf weten enzo:) heb er wel zin in:)
Leonyr
Geplaatst: 02-08-13 22:32
Misschien een idee om ze allemaal een berichtje te sturen? Is veel werk, maar anders kunnen we lang wachten vrees ik. Als ik het voor zaterdagavond weet, dan is er bij mij geen probleem.
Ik wil ook alles geregeld hebben voor 17.00. Dit om problemen te voorkomen.
Iedereen die nog niet gereageerd heeft, heeft een PB gekregen. De rest zal ik morgen nog een bericht sturen met alles duidelijk. (tijden, schema's etc.)
Super, fijn dat alles zo duidelijk geregeld wordt! (Al is dat sowieso wel iets wat je aan jou kan overlaten) Dan kan je er van veel niet zeggen, met de hedendaagse fotomeetings.
Op 2 na heb ik alle antwoorden binnen. Een fotograaf en een model heeft af moeten melden. Tevens heb ik van twee modellen van groep 2 nog geen antwoord. Maar zoals het er nu uitziet, kan de ruime meerderheid eerder.
Als ido dan zou willen ruilen met partout gaan we de meeting twee uur eerder houden.
Voor de fotograven: Dan starten we om 11.00, en voor de modellen groep 1 om 11.00 en groep 2 om 13.00.
Ik hoor het graag, want dan kunnen we alles vastzetten.
als we deze tijden aanhouden dan lukt het mij niet om mee te gaan denk ik:(
XXXX2015
Geplaatst: 03-08-13 11:53
Ik ga dan liever Bart vriendelijk aankijken om het fitness over te slaan en in groep 1 mee gezien de deelnemers . lijkt me nl handiger als theedoos en ik tegelijk erheen lopen en als ik in dezelfde groep zit als pauline
Maar het liefst zou ik de oorspronkelijke planning doen ik vind het maar niks alles zo op het laatste moment omgooien
In dat geval hou ik ook liever de oorspronkelijke tijd. Zodat ik gewoon met fjordido mee kan lopen.
Verity
Geplaatst: 03-08-13 12:08
Dat begrijp is, en het maakt tevens ook geen verschil in licht bij groep 2. Tevens ben ik bang dat het voor sommige wel erg vroeg wordt met reizen als we het twee uur eerder doen. Nu wil ik dus graag de knoop doorhakken, wat gaan we doen?
Het weer maakt verder niet uit, verschil in beestjes ook niet ben ik bang. Dus dan zou alleen het licht voor groep 1 uitmaken? Daarvoor ben ik bang dat al de moeite om het nu om te gooien wel erg veel gaat kosten? Ik wil voor jullie best de knoop doorhakken maar de meeting is voor iedereen.
XXXX2015
Geplaatst: 03-08-13 12:09
Ik zou het gewoon laten zoals het was dus 1u en 3u
midden op de dag is het licht het minst mooi..tussen 12 en 4 ongeveer. maar na een uur of 4 wordt het weer beter... dus als je deze tijden kiest is er altijd wel een groep die " verkeerd" licht heeft. tuurlijk avond en ochtend licht is ook het mooiste maar je kan bij een meeting nooit 2 groepen in die tijd krijgen...als de norme tijden aangehouden worden kan ik wel mee
NESCAFE
Geplaatst: 03-08-13 12:58
Als niet iedereen heeft gereageerd en het ermee eens is kunnen we niet wisselen denk ik. Het zou fijn zijn geweest als het had gekund maar als het niet lukt dan kan het niet. De weersvoorspelling is dat het wat bewolkt zal zijn dus dan is het licht minder hard dan in volle zon. Ik moet dan wel eerder weg maar er zijn neem ik aan genoeg fotografen dus dan mis ik denk ik het rij-gedeelte in de middag. Bedankt in elk geval dat je het wilde proberen v33ri3
Het is trouwens ook wel handig als er een hulpje bij is om het paard attent te maken en evt het reflectiescherm vast te houden.
De vroegere tijden zijn oké voor mij. Ik kan alleen ruilen samen met Teddy. We komen van dezelfde stal en rijden samen naar jullie toe. Dan kan Fjordido en wie dan ook ruilen met ons? Dan zitten die om 13u. Wij kunnen wel om 11u.
Bedankt Partoutz voor het aanbod, toch denk ik dat we het beste gewoon de normale tijden aanhouden. Dan kan ik alles vastzetten en alles rond mailen zodat we morgen niet voor verrassingen staan.
Zouden we met de tweede groep dan een half uur eerder kunnen beginnen? Volgens mij is dat voor de fotografen ook beter. Minder lang wachten tussendoor? Of niet? Voor mij en Teddy komt dat ook fijner uit met onze afspraken daarna.
Eerder wordt wat krap omdat groep 1 5 paarden heeft. En groep 2 heeft er maar 3. Dus ik denk dat groep 2 al eerder klaar is dan groep 1. We zijn ongeveer wel 2 uur kwijt met alles regelen/opzadelen en wisselen. Groep 2 zal waarschijnlijk veel sneller gaan vanwege minder paarden.
Oké Ik ben benieuwd! Dit wordt m'n eerste fotomeeting. Tout had zich schoon gehouden, hopelijk doet hij dat nog een dag dan hoeven morgen alleen nog de puntjes op de i. Zit alleen nog te bedenken welk shirt Ik aan doe en hoe met m'n haar ivm de cap. En hopelijk word ik niet ziek. Zit ergens tegenaan te hikken.....