ik kan dat weekend ook niet ik vind het ook nogal kort dag
Patricia: ruiterveld zit naast de "racedijk" tussen het begin van de dijk (oostzaan) en de taamsbrug in, waar ze nu dat zee-zand hebben liggen en zo verschrikkelijk zwaar is....
ruiterveld is idd ruim en naast een parkeerplaats. Je hebt alleen daar wel een "weiland" effect met foto's maken
Zolang het voor 11 augustus is en niet dit weekend, moet er voor mij wel wat te regelen zijn qua werk etc. als het kan het liefst niet op zondag dubbel uitbetaald en zo haha
a.s weekend kan ik ook niet.. en ben van 27 juli tot 10 augustus op vakantie.... zal eens kijken of ik ook foto's van mijn pony hier kan zetten eerst bij mijn album kijken of ik daar iets heb staan
Volgende maand komt mij trouwens ook beter uit, vind het ook wel erg kort dag anders.
In mijn onderschrift staat een link naar wat foto's die ik vandaag gemaakt heb, geen paarden nog maar dan hebben jullie een idee.
YamaSaki
Geplaatst: 18-06-13 18:45
Ik kan de hele maand juli En de planning was toch eigenlijk ergens in die maand? Qua foto's ligt het eraan wat de fotograven willen, Binky kent alleen nog niet echt de longeerlijn, hij is pas bijna 2 Ik ben wel bezig met vd en dit pakt ie best goed op, dus dat zou wellicht ook kunnen als hij concentratie heeft. Anders worden het maar portret foto's en aan de hand meelopen
-foto's van nu staan op andere pc, ik zal er even een van vorig jaar zomer opzoeken- Hij is nu mooier qua bouw
*bokt werkt niet mee...dus helaas nu nog geen pics, zie profiel voor wintervacht pics *
Qua kleding is inderdaad een model met trouwjurk ook wel gaaf (zeker op een fries, maakt het wat moeilijker met de scherpte instelling ) Ik kan aankomend weekend en het weekend daarop ook niet. Juli komt mij het beste uit en dan het liefst midden- juli, dan zou ik zelfs doordeweeks kunnen!
anne_joy
Geplaatst: 18-06-13 22:24
Zelf kan ik het weekend van 6/7 juli. Tenminste als mijn moeder dan tijd heeft. Verder kan ik helaas niet in juli i.v.m. vakantie
Hoe zit het trouwens met de modellen, ik neem aan dat we wel verwachten dat die netjes gewassen/gepoetst enzovoorts zijn? Ik heb weleens gehad dat ik een model op de foto moest zetten die zo uit het land geplukt was, dat vond ik echt niet leuk!