Ik moet er alleen nog even tijd voor maken...sorry. Ik hou het topic wel bij, moet alleen even de tijd vinden de pb op te stellen en naar iedereen rond te mailen. Gelukkig zie ik tussen de berichten van afmeldingen ook aanmeldingen staan. Leuk. Ik zet jullie op de lijst1
heartbeat999
Geplaatst: 06-08-13 11:26
ik kan ook komen hoor met mijn model mocht ik gekozen worden natuurlijk
Worden er nog modellen gezocht? Ik kan 1 van mijn toppers meenemen. Nina (meest linkse op de foto) is heel sprekend in haar uitdrukkingen, Kjaere (meest rechtse) kan waanzinnig gaaf bewegen. Door haar robuuste uiterlijk verwacht niemand dat er zoveel beweging in zit. https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ef9b7a7621
Modellen die tot nu toe kunnen: - Fleurhunter - Bernoe - Heartbeat - Scoobydoo - Koetjeboe - Equitation - Denise en Elinebakker ovb van vervoer - Christy94
Sorry mnon1994 zo de lijst er nu uitziet kun je als fotograaf wel mee doen.
Unleash
Geplaatst: 12-08-13 11:39
Ben nog aan het twijfelen of ik me opgeef als fotograaf... Het is 50 minuten rijden en ik moet om 18.00 uur werken. Heb wel eens vaker zaterdag overdag een meeting gedaan en dan 's avonds werken maar da's altijd zo'n verschrikkelijk gehaast. Als het op zondag zou zijn was ik wel mee gegaan.
Ik was laatst bij een meeting waar de planning begon om 10:00 was met ruimte voor 8 paarden totaal (ochtend en middag) tot 14:30. (met pauze ook nog) Er waren uiteindelijk maar 6 paarden en we waren om 3 uur klaar geloof ik. Inclusief wegrennende/over paddock springende paarden . Dus uiteindelijk was het wel krap, maar als alles goed verloopt dan kan het. Maargoed, dat weet je met paarden maar nooit