Wat me ook heel leuk lijkt is om naast alle normale foto's voor de modellen. Ook een soort verhaal te fotograferen.
Indianen en cowboys staan er natuurlijk bekend om dat ze niet goed met elkaar kunnen opschieten. Wellicht dat we eerst dan een scene maken dat er dus een 'oorlog' is. En dan uiteindelijk dat er toch ééntje is die voor vrede wilt. En uiteindelijk allemaal vrede zeg maar. Niet makkelijk uit teleggen.
ik zie hele gave ideeen voorbij komen!!! kwam er nog een reserve lijst voor de fotografen? of niet?:)....
_l_amanda_l_
Geplaatst: 19-06-13 15:52
zwartwit doe ik eigenlijk altijd tijdens nabewerken, ben altijd bang dat ik spijt krijg als ik op zwartwit-stand fotografeer omdat ik hem dan niet in kleur heb Heb al zo'n zin in deze meeting! Wordt echt leuk
Leonyr
Geplaatst: 19-06-13 15:57
_l_amanda_l_ schreef:
zwartwit doe ik eigenlijk altijd tijdens nabewerken, ben altijd bang dat ik spijt krijg als ik op zwartwit-stand fotografeer omdat ik hem dan niet in kleur heb Heb al zo'n zin in deze meeting! Wordt echt leuk
Goh, wat is het rustig in dit topic. Ben eigenlijk gewend dat er altijd een hoop gepraat etc word.
Helaas zit ik zelf met een klein probleempje, maar ik weet niet of dat invloed gaat hebben op de meeting. Als het invloed heeft, zal dat op de locatie zijn .. Zijn er mensen die daar problemen mee hebben?