Hoi allemaal, sorry voor de late reactie! ben veel te weinig op bokt. kreeg net een berichtje via telefoon van kyrkelover. Ik ga er wel vanuit dat ik gewoon kan, moet wel om 5 uur werken maar dat lijkt me wel haalbaar?
Ik meld me af van de reserve lijst. Ik moet de ochtend werken nu ipv de avond en dacht dat de kans toch klein was dat ik mee zou kunnen! Veel plezier allemaal.
Organisatie: Bo_San & Mayling27 Datum: 31 Augustus 2013 Locatie: Zandheuvel met Heide op de Ontginningsweg in Nieuw Bergen, Limburg Fotografen: 10 Personen Honden: 5 Modellen (Ochtend) Paarden: 5 Modellen (Middag)
Schema: 10.00 Verzamelen 10.30 Honden Fotograferen (15 min per Hond) 11.45 Uitloop,-en/of Losgooi Foto's Honden,
evt klaar zetten van prikpaaltjes, Pauze
12.30 Paarden Fotograferen (20 min per Paard) 14.10 Uitloop,-en/of Losgooi Foto's + Rij Foto's Paarden
lieve mensen, helaas moet ik me toch afmelden voor de meeting. De reden wil ik niet zo op internet vertellen wegens prive redenen. Heb de reden wel naar Mayling gePBt dus zij weet ervan mijn excuses voor de late afzegging maar hetgeen wat voorgevallen is, is voor mij even iets belangrijker
Idd jammer nikita, zou het ook erg leuk hebben gevonden om chanel ook eens in het echt te zien! Maar misschien krijg ik dr nog wel een ander keertje voor mn lens! Wie weet
xBVN
Geplaatst: 28-08-13 21:48
callychanel schreef:
Jammer Ilse... Ik had graag foto's van je gehad van mijn mooie dame..
Voor de rest. Willen jullie manen vast of in een hengsten vlecht bij mijn dame?
Los lijkt mij het mooist, maar ik weet niet wat de rest wil
Edit: oh wacht dat staat er helemaal niet bij, haha, dan maakt het mij niet zo veel uit
Organisatie: Bo_San & Mayling27 Datum: 31 Augustus 2013 Locatie: Zandheuvel met Heide op de Ontginningsweg in Nieuw Bergen, Limburg Fotografen: 10 Personen Honden: 5 Modellen (Ochtend) Paarden: 5 Modellen (Middag)
Schema: 10.00 Verzamelen 10.30 Honden Fotograferen (15 min per Hond) 11.45 Uitloop,-en/of Losgooi Foto's Honden,
evt klaar zetten van prikpaaltjes, Pauze
12.30 Paarden Fotograferen (20 min per Paard) 14.10 Uitloop,-en/of Losgooi Foto's + Rij Foto's Paarden
Heb Dafness gevraagd of Fenne 2 paarden mee kan nemen. Zoniet, Kyrkelover is dit voor jou mogelijk?
Ook heb ik van Annalisa nog steeds niet gehoord... Montyrulezz en Dustyenmax18 zijn nog steeds beschikbaar als modellen.
Ook heb ik van Romysmink nog steeds niets gehoord, daarnaast hebben First_unique en LauraT zich afgemeld als fotografen en is XxLiEsJuHhxX in plaats gekomen... We hebben dus nog 1 plek vrij voor een Fotograaf... En als Romysmink niets laat weten, nog 2.......
Voor mij is het vervoer een probleem. Ik mag alleen een 1 paards trailer rijden. En dan zou ik 2 paards moeten huren en een chauffeur. En 5x op en neer is zo overdreven haha.
blijft niet veel over indd waren zoveel die zich hadden aangemeld.... ben benieuwd, miss als paard te kort komt dan laat maar weten ik kan dr twee meenemen. liever niet dan wel hihi maar anders komen jullie denk niet met de tijden enz uit... vandaar.
Ashley is niet meer beschikbaar als reserve... Dus wachten antwoord van Dafness nog even af. Heb haar een pb gestuurd.
Weet iemand nog een fotograaf die graag mee wilt?
dynara
Geplaatst: 29-08-13 15:10
ik weet dat jasmijn ook doet fotograveren miss kan ze meerijden met mij... anders miss een ander ruiter die bij me rijd doet ook fotograveren zo ver ik weet.