Nouja zeg, da ken toch nie ;o. Nu scheelt het dat bij ons dat weekeind ook een trap wordt gezegd dus ik waarschijnlijk m'n nest optijd moet verlaten. Laat maar weten! Iedereen overigens als die evt mee zou willen
Nou Amy, als ik half kan fotograferen half modelstaan.
lovelanga
Geplaatst: 24-05-13 22:26
Ik ga denk ik wel mee naar de foute party
Help me !! Ik ben uitgenodigd om auditie te komen doen voor een rol in een korte film. Nou lijkt het me echt super gaaf, anders had ik me niet aangemeld Heb altijd al willen acteren en ook op de toneelgroep gezeten op de middelbare school, maarja toch voor het leren gegaan en nu kwam er niet meer zo veel van(van acteren). nu heb ik weer wat meer tijd. Maar ik heb dus echt nog heel weinig ervaring verder, dus ik had een mailtje gestuurd zo van wie niet waagt wie niet wint, maar ik had nooit verwacht dat ik ook werd uitgenodigd om auditie te doen Heel toevallig iemand van jullie wel eens auditie gedaan?HOE GAAT DAT???HELLUP!
Heeeel gaaf zeg! Eigenlijk zou ik morgen meespelen in een videoclip van een vriend van me, gaat helaas niet door vanwege tijdgebrek... Ik duim voor je dat je door de auditie heenkomt!:D
Wat leuk! Ik zou het ook zeer zeker doen, al was het alleen maar voor de ervaring en de leuk
lovelanga
Geplaatst: 25-05-13 20:08
arizonagreen schreef:
Heeeel gaaf zeg! Eigenlijk zou ik morgen meespelen in een videoclip van een vriend van me, gaat helaas niet door vanwege tijdgebrek... Ik duim voor je dat je door de auditie heenkomt!:D
Oh was ook leuk geweest zeg, wat jammer dat dat nu niet doorgaat!!