Hehe, de nacht van zaterdag op zondag gaat een vreselijke lange nacht worden voor mij.. als ik foto's heb getrokken moét ik ze meteen allemaal bewerken, ik heb dus echt geen geduld
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-13 14:44
jeeeeeeeej spannenddddddddd Al vijf stemmen binnen, nog twee te gaan! Haha xTitanic: goede zaak hoeven we niet lang te wachten. haha. Ik zie al n paar namen in de lijst die sowieso mee mogen, maar ik houd mijn mond. gna. Eerst de rest afwachten zodat ik die niet beinvloed door een tussenstand te geven.
Simone: geef je groot gelijk dat je op je eigen knol heb gestemd. Had nergens gezegd dat dat niet mocht, dus wat let je Ik heb je nog wel ene Pb gestuurd omdat je op Roy heb gestemd, maar die gaat sowieso mee. haha
Sunset wil ik zeker wel. Ik ben er bij. ben toch met trailer. Kan niet wachten. Ben nu me knol wat meer aan t longeren voor de keuring eind juni dus hoop dat hij straks in juni wat knapper is en dat er wat meer spiertjes op zitten. Heb er echt zin in!
Nog 1 stem te gaaaaan! Ik ga nu werken en dan hoop ik de laatste stemmen ook binnen te hebben. Vanavond of morgen zal ik dan wel de uitslag hebben! T is een nek aan nek race
Iedereen heeft toch een beetje variatie gekozen he?
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-13 21:19
aargh evelyne meldt je. ik kan het niet meer aan!
de top drie is duidelijk maar er zal denk ik nog een herstemming plaats moeten vinden voor de 4 en 5e plek. Dus alle fotografen, houdt het topic goed in de smiezen.