Ik hoop dat de laatste 3 cursisten vandaag een reactie zullen geven over welke modules zij mee willen doen. 2 van de 3 verstuurde pb's zijn gelezen, dus ik hoop op een snelle reactie. Als ik dat heb dan kan ik eindelijk meer uitsluitsel geven over de kosten
heb eventueel een kat en mensen in de aanbieding. is een themashoot een leuk idee? zoals de vintageshoots uit rotterdam, dat kun je toepassen op alle ideeen tot nu toe.
@minikatje ik denk dat de themashoot niet echt helemaal past bij het idee wat Anouk aan het opzetten is. Het idee vind ik wel heel erg leuk. En is misschien wel leuk als we daarmee klaar zijn
pluisje88
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-13 10:05
Het is nog wachten op twee cursisten voor ik verder kan.. Alle pb's zijn gelezen, dus ik hoop dat ze snel reageren!
Ondertussen ben ik bezig met het indelen van de fotografen. Het ziet ernaar uit dat tot nu toe geen enkele van de gecontacteerde fotografen interesse heeft om de honden en paardenfotografie te begeleiden. Hier zal ik dan nog wat anders voor moeten bedenken. Ik wacht nog op wat reacties.
Ik hoop dat ik snel meer duidelijkheid kan geven.
Ik heet daphne trouwens
Yvonne_V
Geplaatst: 27-05-13 11:26
Misschien kun je nikki de kerf (of wat was haar naam ook al weer) contacteren, ze heeft wel eens vaker bij meetingen een soort 'workshop' gegeven (toevallig bij mijn allereerste meeting)
Ik heb inmiddels van iedereen de voorkeuren door gekregen. het ziet er naaruit dat we de gebouwen/opbjecten zullen moeten gaan schrappen, wegens te weinig animo. Verder heb ik de modules ingekort van 3 uur naar 2 uur per stuk.
Ik heb nog niet voor alle modules een passende fotograaf gevonden, dus de planning is nog niet helemaal klaar.
ik zet hier even een stipje! Zag dat je nog even bezig bent met de cursisten en daarna voor modellen wil kijken. Woon in de achterhoek dus zou een paard als model hebben. En voor de mensenfotografie zou ik zelf ook nog wel model willen staan Ik hou het topic wel even in de gaten!
Je kunt nog meedoen als cursist. Modellen bekijken we later.
pluisje88
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-13 14:57
Ben nog steeds de laatste dingen aan het regelen. Heb nog niet voor elke module een geschikte kandidaat kunnen vinden. Helaas ben ik ook erg druk met mijn scriptie, dus moet ik mijn tijd helaas verdelen. Mochten jullie nog mensen kennen die graag mee willen doen, dat kan hoor ze mogen zich nog aanmelden!
Uurlonen van fotografen zijn nou eenmaal duur. Hoe meer mensen, hoe minder het kost per persoon
Het klopt wel hoe meer mensen des te minder het kost per persoon. Maar te veel mensen is ook niet goed. Dan moeten de fotograven hun aandacht delen.(Ik weet niet hoeveel er precies aangemeld zijn).
Er zijn er op dit moment 10. Ga ervanuit dat er op het laatste moment nog wel wat afhaken, dus wat mij betreft mogen er nog wel wat bij. Niet iedereen doet mee aan elke module natuurlijk. Sommige modules hebben nu maar 6 deelnemers
Uiteraard is dat mogelijk! Maar je hoeft het natuurlijk niet te doen om de reden dat er anders te weinig mensen zijn ofzo. De minst bezochte workshop is 6 dus het zou wel kunnen. Mochten we nu veel meer deelnemers krijgen, dan kunnen we de module een uur langer laten duren. Geef maar aan welke je wilt yvonne, dan zet ik je erbij.
Op 1 module na heb ik de fotografen rond! goed nieuws wat mij betreft.
BArts17; het is mijn bedoeling om gewoon via datuprikker ofzo een datum te regelen waarop eigenlijk iedereen kan (heb ik nog goede hoop op dan kunnen we altijd nog kijken om het te verschuiven tot na de vakantie als er veel mensen niet kunnen.
Zijn er trouwens mensen die op zaterdag moeten werken? En willen jullie even aangeven of jullie de voorkeur hebben voor zaterdag of zondag?