Toppie, ik heb er al helemaal zin en wil even Natasja een compliment geven voor de organisatie! Wordt vast een leuke, gezellige en goed georganiseerde dag!
NatassJa
Geplaatst: 24-04-13 20:53
En Ilona
Ja, het is allemaal een beetje kortdag geweest, maar komt helemaal goed! We gaan er iets gezelligs van maken!
Ik heb viavia een fotografe gevonden, tenminste zij ons meer haha door mn facebook pagina. Ik heb haar even wat info gegeven en ik hoor zsm of ze miss mee wil. Ze is geen paardenfotografe meer allround volgens mij. Kijk anders even op haar website, dat zal ze vast niet erg vinden. www.anjastolk.nl
Bij een fotomeeting spreek je met z'n allen af op een bepaalde plek. Op Bokt dus veel met paarden en fotografen. De fotografen maken foto's van de paarden ter uitbreiding van hun portfolio. De eigenaren van de paarden krijgen een aantal foto's gratis, in ruil voor het model staan.
Maar we hebben op deze meeting geen paarden meer nodig, sorry
Vinden jullie het leuk om Anja Stolk, die ik al eerder genoemd heb, toe te voegen aan het lijstje fotografen? En voor wie (qua tijden) komt ze dan in de plaats?
Dan kan ik dit even aan haar doorgeven, ze wou er graag bij zijn
Ik vind het prima hoor! Qua tijden, iedereen is er tegelijk toch? Moeten we dan maar even kijken wie met wie wie wilt fotograferen, mijn zusje gaat mee dus ik wil wel in mijn 'eentje'.