modellen pb's komen er zo aan ik had er al een paar meteen meegenomen maar nog niet iedereen.. dus jullie krijgen ook zo.
en pb is net zo makkelijk als datumprikker voor mij anders had ik van iedereen de emailadressen weer moeten verzamelen datumprikker maken dit gaat net zo snel en ik houdt alles keurig netjes bij hoor dus geen zorgen.
fabske
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-13 10:41
Alle modellen en fotografen hebben inmiddels pb gehad als het goed is mocht je het niet hebben aangekregen stuur me dan even een pb mogelijk is er iets verkeerd gegaan.
A.s donderdag maken wij het volgende bekend: * aantal fotografen * aantal modellen * de benodigde info over de locatie en evt reserve locatie mocht het niet goed zijn
Iedereen die het aangegeven had het niet te hebben ontvangen heeft het nu alsnog gehad. Ik heb al veel reacties terug gehad. van een ieder van wie ik het nog niet gehad heb. zie ik het nog wel komen
Goedenavond, jolijn en ik hebben van de meeste mensen reactie binnen en We hebben besloten dat we voor: 29 september gaan aangezien dan de meeste mensen kunnen.
We hebben besloten voor 10 fotografen 10 modellen.
Super dat jullie een datum hebben gekozen. Ik heb die dag gelijk geblokt
Hoe nu verder volgens mij zijn er mee aanmeldingen dan plaats? Gaan de fotograven hun favoriet uitkiezen. En op wat voor termijn weten we daar de uitslag van?
Sorry dat ik nog niet had gereageerd, maar had daar ff de tijd niet voor gehad. Maar ik zie dat er al snel een datum is gekozen, ik denk wel dat ik dan kan, het is nog zo ver weg