Paarden Fotomeeting Molenheide/Eindhoven 22 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:27

deviltjh schreef:
ik en jasmijn hadden een heel aantal weken terug ook een fotomeeting,
die was nog in venlo,
maar de organisatie was gruwelijk,
niemand die echt de leiding nam en sommigen hadden maar in totaal 20 foto's van 4 fotografen,
anderen een stuk of 80 :\

Ja het was echt 100x niks daar!
Nu wel. Maar het was wel gezellig. Maar die foto's die daar zijn gemaakt hadden ze bij mij thuis(door vrinedinnen ofso) ook wel kunnen maken := en de locatie was ook neit echt spectaculair. Maarja de gezelligheid was wel weer aanwezig! :)

Ook belangrijk dat we aan het begin een namenrondje doen. Ik wist bijna niemands naam :')

Ylvy

Re: Paarden Fotomeeting Molenheide/Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:29

ik ook niet,
heb ik op dat topic nog na moeten vragen :')
de fjord en haflinger waren toen echt het hoogtepunt,
en die konik en de draver stonden bijna de hele tijd te niksen

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:32

deviltjh schreef:
ik ook niet,
heb ik op dat topic nog na moeten vragen :')
de fjord en haflinger waren toen echt het hoogtepunt,
en die konik en de draver stonden bijna de hele tijd te niksen

Haah ja, was wel genant als je die namen niet wist :')
Ja, die FJord en Haflinger, daar zijn ook nog wel leuke foto's van gemaakt.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:33

Daarom stelde ik ook voor 10 a 15 dan blijft het voor iedereen gelijk.
Qua voorstellen ben ik altijd heel erg fan van, stel me liever 6 x teveel aan iemand voor dan 1x te weinig :')
Dat laatste vind ik persoonlijk ronduit onbeschoft -O- Bij een meeting zijn alle paarden gewoon gelijk imo, tuurlijk is de een fotogenieker dan de ander, maarja dan is het juist een uitdaging als je net die ene geweldig op de foto krijgt ! Iedereen kan die knappe friese hengst geweldig op de foto zetten, maar kun je het paard van de melkboer net zo geweldig op de foto zetten vind ik dat veel knapper :j

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:33

ik hoop dat het weer dan ook wel beter is dan toen,
lekker zonnige plaatjes, daar hopen we op!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:34

Heb Joker zn zonnebrand al klaar liggen (factor 50) dus ik ga uit van het zonnetje :D

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:35

_Mondy_ schreef:
Qua voorstellen ben ik altijd heel erg fan van, stel me liever 6 x teveel aan iemand voor dan 1x te weinig :')
Dat laatste vind ik persoonlijk ronduit onbeschoft -O- Bij een meeting zijn alle paarden gewoon gelijk imo, tuurlijk is de een fotogenieker dan de ander, maarja dan is het juist een uitdaging als je net die ene geweldig op de foto krijgt ! Iedereen kan die knappe friese hengst geweldig op de foto zetten, maar kun je het paard van de melkboer net zo geweldig op de foto zetten vind ik dat veel knapper :j

Oh, ik denk dat je het verkeerd op pikte. Nee wij bedoelen niet dat die paarden lelijk zijn. Maar dat die Fjord en Haflinger veel meer op de foto zijn gezet. en veel meer aandacht aan besteed is. EN die Draver en Konik stonden maar wat te staan. Want er was geen goede organisatie.
Ik bedoelde echt niet dat die paarden lelijk waren :')

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:35

ik hoop het ook mondy,

zowiezo, ik vind de combinatie's hier veel leuker,
echt alleen maar knapperds! <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:44

JasmijnJoy schreef:
_Mondy_ schreef:

Oh, ik denk dat je het verkeerd op pikte. Nee wij bedoelen niet dat die paarden lelijk zijn. Maar dat die Fjord en Haflinger veel meer op de foto zijn gezet. en veel meer aandacht aan besteed is. EN die Draver en Konik stonden maar wat te staan. Want er was geen goede organisatie.

Hahaha nee zo pikte ik dat ook niet op hoor !!! Bedoelde jullie ook niet, maar het feit dat er 2 paarden staan te niksen en er anderen veel populairder zijn bedoelde ik :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 19:45

Ik haat slechte organisatie -O-
Dus als ik een beetje als een controlfreak overkom, sorry :=

Misschien kan ik anders plakkers regelen voor op je shirtje met je naam? En dat we met modellen + eigenaren even kijken wat we doen qua namen. Misschien dat er iemand een extra groom kan meenemen oid? Die ook tijd heeft om te helpen met de aandacht te trekken van het paard, dat is makkelijker voor de fotografen :).

Ik ga ook uit van een zonnetje Mondy :D. Goede instelling ^^

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:48

Ik heb sowieso iemand mee die ons er heen brengt en dus ook kan helpen met afleiden. Stikkertje is denk ik niet zo mooi voor als je op de foto gaat en het stikkertje er vergeet af te halen hahaha. Misschien een idee om hier als iedereen zn voornaam te gaan gebruiken en dan daar ook. Al moet je het 30x aan mij vragen dat vind ik geen probleem :)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:49

Jikkeee,
ik neem een "knecht" mee als het lukt,
een jongen met 5% ervaring met paarden,
zoals meegesleept worden door de pony van jasmijn :')

trouwens jasmijn,
joker is western beleerd, hebben we een voorbeeld om naar te kijken met die buitenrit <3

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:50

_Mondy_ schreef:
JasmijnJoy schreef:

Hahaha nee zo pikte ik dat ook niet op hoor !!! Bedoelde jullie ook niet, maar het feit dat er 2 paarden staan te niksen en er anderen veel populairder zijn bedoelde ik :+

Ooooh zo :') Dan pikte ik het verkeerd op :+

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:51

deviltjh schreef:
Jikkeee,
ik neem een "knecht" mee als het lukt,
een jongen met 5% ervaring met paarden,
zoals meegesleept worden door de pony van jasmijn :')

trouwens jasmijn,
joker is western beleerd, hebben we een voorbeeld om naar te kijken met die buitenrit <3

HWHAHAHAHAHAH Ja, had het er net nog over met Jikke via pb. Dast ik eigenlijk wel een groom nodig heb :')

Ja! gaaf :) kunnen we alvast wat les krijgen zonder knol ! :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 19:52

Nee doelde ook met de stickers meer op de fotografen :). Met de modellen moeten we nog even kijken. Ik zelf ben eeerg slecht in namen, dus mijn excuses alvast! Ik onthoud alleen namen als ik ze ergens mee kan koppelen..

Ylvy, ervaring maakt me niks uit :P. Hij hoeft niks vast te houden, maar het is meer dat het paard ergens interesse op bied!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:53

Jikke, dat doet hij graag,
hij neemt wel een camera mee voor behind the scene foto's.
maar hij gaat niet mee als fotograaf, meer als afleiding, intresse voor het paard

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:53

Ja, en dus neem ik denkik ook een bakje met brokjes mee om te rammelen!
Doen we ook losgooi foto's? dat wil ik namelijk wel proberen. Maaaaaaar dan moeten we wel paaltjes zien te regelen. :)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:55

ik wou al net gaan vragen, paaltjes?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 19:55

Brokjes wil niet voor alle paarden werken. Dit is alleen mogelijk als het echt met alle paarden gaat. Sommige paarden kunnen hier namelijk negatief op reageren.

Prikpaaltjes moeten inderdaad nog geregeld worden, maar dat zien we tegen die tijd. Niks willen overhaasten he dametjes, eerst het een en dan het ander :P. Anders wordt het met longeerlijn.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:56

Oh ja op de fotografen is inderdaad wel handig !!!

Ik neem denk ik een honden piepspeeltje mee, wie weet werkt het :') Of ik ren gewoon keihard weg, weet ik zeker dat ik Joker zn aandacht heb hahaha

Ik zou stand cq losgooi foto's ook erg gaaf vinden, en als het kan onder het zadel.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:57

Ja, onder het zadel zou ik ook wel willen. ben op het moment Avanti nog aan het doorrijden.( zelf ingereden)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 19:57

Haha piepspeeltjes zie ik liever dan brokjes! Misschien kan ik ook nog wat regelen.

Alles komt aan bod, wees maar niet bang ik heb het allemaal al in mijn hoofd :=. Eerst stand, dan losgooi en dan rijfoto's. Weet niet hoe het met jouw witje gaat?

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:59

haha, nou geloof me. de mijne ( Katinka) zal eerder van rammelende brokjes opkijken. die is zo dominant over eten. daar kijkt ze wel naar. :+ Avanti kijkt nog op van een tak langs de weg. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 20:00

Ja maar dat dominante wil ik niet hebben ;). Dat is het meer. En andere paarden kunnen er ook negatief op reageren en daar heb ik weinig zin in :P. We kijken dan wel even hoe we het regelen met aandacht, goed?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:02

trouwens Jikke, over dat regelgedoe,
mijn mam is ook een controlfreak, dus ik ben het wel gewend :+