Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ladygiroc schreef:Rechts van het paviljoen mogen ze wel los...... Vanmiddag bordjes gekeken
maaaanndy95 schreef:Nadine_Fabi schreef:Moet geen probleem zijn, pik ik je wel op aan de achterkant
van station, voorkant is zowat onmogelijk met de auto..
Is helemaal goed ! Wat voor auto heb je ? Hoelaat sta je er ?? Kan je jou nummer ook effe pb'en ???
mirka1994 schreef:Leonyr Mandy is volgens mij de enige die met ov zou reizen en zij rijdt met Nadine mee. We hoeven dus niet meer bij de bushalte te staan.
Ik denk trouwens dat het misschien handiger is 11.55 te verzamelen op parkeerplaats imp 12.00 omdat we dan beginnen met schieten..
Gisteren ben ik de elzen nog even doorgefietst met mijn trouwe viervoeter :p en het is denk ik ook handiger gewoon in het bos te blijven en voor wie er na 13.30 nog wil blijven zodat de honden kunnen spelen met elkaar kunnen we altijd de open vlakte op gaan.
Ik weet niet hoe het met julie is maar ik heb er zin in!
Hopelijk blijft het droog!!
Goof schreef:Misschien ben ik een zeikerd, maar ik wil wel weten welk stuk bos je in gedachte hebt?
de meeste paden zijn gewoonweg niet breed genoeg om met meerdere personen en honden plek te nemen, plus dat je anderen ontzettend in de weg staat (en zij ons ook!).
Welke plek heb je in gedachte?
Goof schreef:Goof schreef:Misschien ben ik een zeikerd, maar ik wil wel weten welk stuk bos je in gedachte hebt?
de meeste paden zijn gewoonweg niet breed genoeg om met meerdere personen en honden plek te nemen, plus dat je anderen ontzettend in de weg staat (en zij ons ook!).
Welke plek heb je in gedachte?
Mensen, nogmaals mijn vraag.
Ik ga daar niet om 12 uur staan om dan nog te moeten verzinnen waar we heen gaan lopen voor foto's.