Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kasmir schreef:Ohh in dat geval haha.
Maar wil sowieso nog een 18-55 ofzo aanschaffen om feestjes te fotograferen. In hoeverre is een flitsset een must? Beetje inflitsen is toch wel mooi denk ik?
Dat zijn 2 dingen die ik sowieso ooit nog moet aanschaffen aangezien ik her en der voor feestjes wordt gevraagd en ik toch een keer 'ja' wil gaan antwoorden x).
Kasmir schreef:Nee 18-55, die 17-55 vind ik veul te duur voor een lensje erbij haha. Hij hoeft ook niet zo lichtsterk te zijn aangezien ik hem toch in combi met een flitser wil gaan gebruiken.
Moet ik me toch een keer gaan inlezen in de flitsers.. Wil inderdaad een speedlite bijkopen, jouw opstelling klinkt logisch inderdaad, eventueel aan de andere kant een reflectiescherm om de schaduwen weg te vangen.
Maaike doe eens gekDoe ik ook hahaha
nog zien of ik wordt uitgekozen natuurlijk, valt totaal buiten mijn straatje maar lijkt me heeel leuk eens te doen.
Kasmir schreef:Nee 18-55, die 17-55 vind ik veul te duur voor een lensje erbij haha. Hij hoeft ook niet zo lichtsterk te zijn aangezien ik hem toch in combi met een flitser wil gaan gebruiken.
Moet ik me toch een keer gaan inlezen in de flitsers.. Wil inderdaad een speedlite bijkopen, jouw opstelling klinkt logisch inderdaad, eventueel aan de andere kant een reflectiescherm om de schaduwen weg te vangen.
Maaike doe eens gekDoe ik ook hahaha
nog zien of ik wordt uitgekozen natuurlijk, valt totaal buiten mijn straatje maar lijkt me heeel leuk eens te doen.
Mear schreef:Al jarenMaar door veel gezeik vanuit modellen omdat het nooit genoeg was wat je aanleverde ook al wat het een gratis shoot ofzo
Ben ik er wat dat betreft mee gekapt
Zou wel weer eens wat willen doen.. maar dan zal ik het zelf op moeten zetten denk ik