Supernatural Fotomeeting - 24 november - model gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Animo voor een Supernatural Meeting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:51

Ik denk dat Mear bedoelt dat als je dit als persoonlijke afwijzing ziet je daar misschien iets mee moet doen. Het was ook iets wat door mijn hoofd schoot om eerlijk te zijn.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:52

Ik kan eventueel ook bouwlampen regelen :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:54

Oh wat een gaaf idee! Ik ga TS ook even een PB'tje sturen natuurlijk ovb van locatie.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:55

Lara schreef:
Ik kan eventueel ook bouwlampen regelen :)

+ 1 :D

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 23:02

Hmmm als ik een portret lensje kan regelen wil ik mee.. Moet sowieso eigenlijk nog een portretlens aanschaffen aangezien ik ook voor feestjes wordt gevraagd.. Hmm *gaat zich toch maar aanmelden*
Ja wil toch nog een leuke portretlens kopen (18-55 lijkt me wel aardig). Heb nog wel 1 studioflitser maar die moet aan het stroom dus daar kun je niet zo veel mee, en een reflectiescherm maar daar
houdt 't wel een beetje mee op. Heb ook 0 ervaring met mensen fotograferen, lijkt me wel leuk een keer te doen ('gekoppeld' aan iemand die het al vaker heeft gedaan).

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 23:47

Lente schreef:
Ik denk dat Mear bedoelt dat als je dit als persoonlijke afwijzing ziet je daar misschien iets mee moet doen. Het was ook iets wat door mijn hoofd schoot om eerlijk te zijn.

Dit bedoel ik inderdaad.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 00:34

Ik zal dan binnenkort even een PB sturen. :)

@Rianne: Met een teletoeter kun je ook prima portretfotografie doen hoor. :+ Zeker met jouw 1D2. ;) En anders mag je best een van mijn portretlensjes lenen. Had alle zooi vorige keer mee, maar vooral mijn kitlensje en teletoeter gebruikt ipv mij portretlensjes. := Ik had nog wel het goede voornemen te 85 millimeteren. :=

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 00:45

Ohh in dat geval haha.
Maar wil sowieso nog een 18-55 ofzo aanschaffen om feestjes te fotograferen. In hoeverre is een flitsset een must? Beetje inflitsen is toch wel mooi denk ik?
Dat zijn 2 dingen die ik sowieso ooit nog moet aanschaffen aangezien ik her en der voor feestjes wordt gevraagd en ik toch een keer 'ja' wil gaan antwoorden x).

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 00:57

oei.....

weinig tot geen ervaring met modellen maar dit zou ik wel heel tof vinden om mee te gaan......

Ik meld me aan als fotograaf :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 00:59

Kasmir schreef:
Ohh in dat geval haha.
Maar wil sowieso nog een 18-55 ofzo aanschaffen om feestjes te fotograferen. In hoeverre is een flitsset een must? Beetje inflitsen is toch wel mooi denk ik?
Dat zijn 2 dingen die ik sowieso ooit nog moet aanschaffen aangezien ik her en der voor feestjes wordt gevraagd en ik toch een keer 'ja' wil gaan antwoorden x).

Jij bedoelt niet de Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM die ik had? :=

Voor feestjes is het praktischer om je Speedlite op je body te zetten, maar voor de meeting zoals Vampieren en deze meeting om hem van je body te halen op statief met een parapluutje ervoor. :=

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:05

Nee 18-55, die 17-55 vind ik veul te duur voor een lensje erbij haha. Hij hoeft ook niet zo lichtsterk te zijn aangezien ik hem toch in combi met een flitser wil gaan gebruiken.
Moet ik me toch een keer gaan inlezen in de flitsers.. Wil inderdaad een speedlite bijkopen, jouw opstelling klinkt logisch inderdaad, eventueel aan de andere kant een reflectiescherm om de schaduwen weg te vangen.

Maaike doe eens gek :D Doe ik ook hahaha :') nog zien of ik wordt uitgekozen natuurlijk, valt totaal buiten mijn straatje maar lijkt me heeel leuk eens te doen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:07

Lijkt mij leuk om mee te gaan als grimeur :P
Maar ga niet het halve land er voor door crossen :o
Edit een 67 impala kun je misschien vragen in een auto club en of dealer die zo'n ding tekoop heeft staan.
Vaak zijn club leden van een forum wel gewillig om mooie plaatjes van zijn of haar auto te hebben :D

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:16

Kasmir schreef:
Nee 18-55, die 17-55 vind ik veul te duur voor een lensje erbij haha. Hij hoeft ook niet zo lichtsterk te zijn aangezien ik hem toch in combi met een flitser wil gaan gebruiken.
Moet ik me toch een keer gaan inlezen in de flitsers.. Wil inderdaad een speedlite bijkopen, jouw opstelling klinkt logisch inderdaad, eventueel aan de andere kant een reflectiescherm om de schaduwen weg te vangen.

Maaike doe eens gek :D Doe ik ook hahaha :') nog zien of ik wordt uitgekozen natuurlijk, valt totaal buiten mijn straatje maar lijkt me heeel leuk eens te doen.

precies!!! :j

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:20

Kasmir schreef:

Dan kun je mss beter voor een 50mm gaan. Goede prijskwaliteit verhouding en je mag hem een keer proberen. ;)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:21

Ik heb trouwens ook een en ander gear van fotografie... ook een 50mm en een zoomlens. Werk zelf met een 30D, kan eventueel ook mijn ringflitser wel meenemen.. Áls ik mee ga natuurlijk :D (als model opgegeven)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:25

Mear schreef:
Ik heb trouwens ook een en ander gear van fotografie... ook een 50mm en een zoomlens. Werk zelf met een 30D, kan eventueel ook mijn ringflitser wel meenemen.. Áls ik mee ga natuurlijk :D (als model opgegeven)

Leuk dat jij ook fotografeert. :)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:28

Ringflitsert! Liefdeeee haha

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:37

Al jaren :) Maar door veel gezeik vanuit modellen omdat het nooit genoeg was wat je aanleverde ook al wat het een gratis shoot ofzo :+ Ben ik er wat dat betreft mee gekapt :) Zou wel weer eens wat willen doen.. maar dan zal ik het zelf op moeten zetten denk ik :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:37

Lipydo schreef:

Het is geen supersterke helaas..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 01:39

Mear schreef:
Al jaren :) Maar door veel gezeik vanuit modellen omdat het nooit genoeg was wat je aanleverde ook al wat het een gratis shoot ofzo :+ Ben ik er wat dat betreft mee gekapt :) Zou wel weer eens wat willen doen.. maar dan zal ik het zelf op moeten zetten denk ik :)

Ik fotografeer nog niet zo heel lang. := Pas vanaf 2010. :=

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 07:13

Holy moly, wat gaan jullie hard zeg.. :') ik lees vanmiddag even bij maar nu.. Werk -..-"

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 10:07

even een stipje lees later even bij, wil onder voorbehoud van plaats ook mee :j

*bijgelezen* Ik wil me graag opgeven als fotograaf. :j

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 11:36

Logisch hoor, dat de fotografen geselecteerd worden :j ik ga even een PB sturen.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 12:02

Oeh ik hoop ook dat ik uitgekozen wordt! Ik heb weinig indoor model ervaring (niet dat hij outdoor zo groot is maar you get the idea :') ) Ik moet toch nog een keer op jacht naar een mooie flitser :))

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 12:14

Lipydo schreef:

+1