Citaat:Zet even een | waar je op stemt:
Losgooifoto's vóór de portretfoto's:
Losgooifoto's ná de portretfoto's: I
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Even een lijstje das misschien wel makkelijker.![]()
Carpoolen:
Wie zoekt vervoer+kan opgepikt worden vanaf stations:
Hitime, vertrek van [woonplaats] langs Utrecht naar Ede-Wageningen of al het voor iemand makkelijker is vanaf Geldermalsen.
Wie kan mensen oppikken vanaf stations+aantal:
saskiakefie schreef:Ik ben vandaag dus (met Lianne) naar de plekken wezen kijken. Het is niet bij restaurant Amadeus geworden omdat hier geen parkeermogelijkheden waren, alleen uitsluitend voor bezoekers voor het restaurant.
Waar we nu heen gaan is een heide en een stukje bos. Er is dus geen zand. De losgooifoto's kunnen we doen op een stukje heide waar enkel kort geel gras groeit of op een splitsing bij het zandpad wat redelijk ruim is en groot genoeg om een longeercirkel op te bouwen. Dat zien we even ter plekke ook ivm het weer wat het geschiktste is. Er is een geschikte plek om de spullen neer te leggen met picknicktafels en balken om de paarden vast te zetten.
Aangezien het wel een stukje lopen is vanaf de parkeerplaats naar het 'verzamelpunt' is het misschien het handigste om meteen alles mee te nemen, dus zadel/hoofdstel etc. Alleen moet er dan wel iemand bij de spullen zijn die deze in de gaten houdt. Er zullen vast wel wat mensen mee gaan met de modellen dus misschien dat die ombeurten even bij de spullen kunnen blijven? Anders moet ik iedereen verantwoordelijk stellen voor zijn of haar eigen spullen.
Verder heb ik iedereen een pb gestuurd. Ik heb er zin in jullie ook?
Hitime schreef:Even een lijstje das misschien wel makkelijker.![]()
Carpoolen:
Wie zoekt vervoer+kan opgepikt worden vanaf stations:
Hitime, vertrek van Rotterdam langs Utrecht naar Ede-Wageningen of al het voor iemand makkelijker is vanaf Geldermalsen.
Nobbie (Ilya), vertrek vanaf Utrecht. Kan met OV naar elk station komen dus geef maar aan wat handig is..
Wie kan mensen oppikken vanaf stations+aantal:
saskiakefie schreef:Ik heb nog géén bevestiging/telnr ontvangen van:
-FotoSharon
-mandylfmarca
-scoobydoo
-Janneke584
-Vealosz
-Hitime
Wie het nog niet 100%zeker weten:
-AZNLady
-Juliettex
Wie bevestigd heeft erbij te zijn:
-AtelierB
-XxLiannexX
-Equiphoto
-JonneN
-nobbie91
Graag zsm laten weten of je erbij kunt zijn!