word alleen wel veel. Kijk eerst wel hoeveel aanmeldingen er komen !
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
word alleen wel veel. Kijk eerst wel hoeveel aanmeldingen er komen !
Wil wel graag met mijn pony
Misschien kan iemand als fotograaf mij helpen ? Kan via bokt zelf wel alles regelen en wil ook best het meeste doen, zoals groepjes maken tijden maken mailen etc. Meer dan voor hulp op de meeting
Voor de tijd etc.. op de meeting zelf kan ik ook nog helpen met de paaltjes voor losgooien.
Maar dat is mijn mening. Jorinda schreef:Wil niet banketstaaf overkomen, maar als je organiseert dan moet je het ook volledig op eigen schouders nemen... Als het dan niet lukt om tegelijk met model te komen, dan vind ik dat je het model thuis moet laten... Jij bent degene (samen met Rianne dan) die een meeting wil organiseren, dan moet je er ook de consequenties van dragen...Maar dat is mijn mening.
Dat kan in mijn ogen ook wel, maar zorg dan dat je 1 of 2 vriendinnen mee neemt die je helpen.
Elke model heeft een x aantal minuten met een groepje fotograven. Tenminste zoals bij vorige meetings. 
groepjes van 2 , en elke 15 minuten door draaien. Zo wou ik het nu ook doen

EmmyJoycee schreef:Nadineex schreef:Je moet er dan wel rekening mee houden he dat Lycke dan een halve dag op de trailer moet staan?
Ik neem aan dat je er de hele dag bij bent of niet?
Jaa dat weet ikIk of vriendin kan er dan mee lopen, Is niet zo heel groot probleem om te wandelen ofs..
EmmyJoycee schreef:Ketly schreef:Is er geen mogelijkheid om een stukje af te zetten voor de paarden?
Voor mijn pony zeg maar? En dan misschien de shetlander van Rianne? Of bedoel je dat niet?
Zou ook een oplossing zijn, en eigenlijk ook heel handig zijn