valiantS schreef:Leuke modellen , al waren ze allemaal leuk maar we moeten tenslotte een keuze maken.
Ik heb ook al aardig wat leuke ideetjes !,heb oa een prachtige jurk ter beschikking voor 1 van de modellen waar ik ook een leuk idee bij heb.
Ik zal ook even kijken wat ik aan accessoires heb en als de modellen ook wat mee brengen
petjes , zonnebrillen, leuke kettingen etc kan je nooit genoeg bij je hebben en het zijn juist de kleine
dingen die het vaak doen ! Plus als er veel gewisseld wordt in die kleine detials hebben we ook niet allemaal dezelfde foto's
ben wel benieuwd naar wat voor jurk het is?
Ik heb denk ik meestal maat M, zo rond de 38-40 ofzo. Ik ben alleen wel lang, 1.85. Schoenmaat 41-42
Ik heb diverse sieraden
En neem lekker veel kleding mee, moet nog even kijken wat allemaal. Enige waar ik misschien gebrek aan heb zijn schoenen, heb elk geval wel 1 paar zwarte hakken en lage beige achtige laarsjes met hak en verder zijn slippertjes misschien nog leuk of gewoon met blote voeten in t gras ofzo. ballonnen vind ik wel een erg leuk idee. Net als bellenblaas trouwens, ik ga zelf sowieso kijken voor bellenblaas om mee te nemen
trailer als kleedhokje zou ook wel echt geniaal zijn

o en misschien een rare vraag maar ik zie dat Féline, vriendin van Patricia (gowlan) wel is gekozen en gowlan niet. Gaat Féline dan wel mee?
,heb oa een prachtige jurk ter beschikking voor 1 van de modellen waar ik ook een leuk idee bij heb.