Ik heb toendertijd wel gevraagt of ik mee kon als fotograaf maar ik heb nooit meer iets gehoord. zou ik er dan bij gezet kunnen worden door de nieuwe TS? First_Unique - Ilse - www.Uniqueshots.tk Thnx!
Ik ben nu Op het werk. Vanavond ga ik aan de bak. Ik stuur eerst een datumprikker Uit omdat obv dedatum soieso al eea aan modellen en fotografen zullen afvallen.
De datumprikker is aangemaakt. Vul deze ajb in voor dinsdagavond 26 maart. Woensdag 27 maart ga ik dan kijken welke datum de meeste mensen (van de orginele lijst) kunnen. http://www.datumprikker.nl/ptxsfkqjxspzbc6h
Ik heb de datumprikker even aangepast om de volgende redenen: 1) in april hebben we nog kale bomen:( en dan worden de foto's minder mooi 2) veel fotografen/modellen konden niet op de beschikbare data dus heb het aantal data uitgebreid.
Ik hoop dat je nog even tijd kan vinden om aan te geven wanneer je wel/niet kan op deze data. As dinsdag 26 mrt gaat 't slot er op en woensdag de 17e verwacht ik jullie te kunnen informeren over een definitieve datum.
BonteLisa, Wacht even af tot as woensdag. Dan wordt de datum bekent. Even afhankelijk van het aantal beschikbare modellen zitten wel wel/niet vol. Kan ik dus woensdag pas zeggen.
BonteLisa
Geplaatst: 25-03-13 22:55
Oke heb trouwens een KWPN Tuiger, beetje fries look a like, ( op de sokken en lange manen na) en ze heeft alleen een klein beetje wit op 1 voetje .