Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joscaa schreef:vroli1 schreef:hey jos! jij ook?
Ja als fotograaf, gezien ik nu zelf geen oudjes meer hebDan ga ik maar genieten van oudjes van andere.Ik heb een zwak voor de wijze, nuchtere blik van oude paarden.
vroli1 schreef:moet ik als reserve trouwens ook stemmen op een datum?
Femke_Tweety schreef:Wat noemen jullie oud?
Tweet is 19, in de omgang echt old and wise. Totdat je erop zit, dan kan hij echt nog tonen als een jonge heer. Wordt dan vaak niet ouder dan een jaar of 6 a 7 geschat.
Veeg je zijn voorpluk weg, aan de kant, ja, dan heeft hij echt wel grijze haren.
Als je goed kijkt heeft hij allerlei kwaaltjes en aandoeningen. (Die ik nog nooit mooi op de foto heb gezien) Scheve tanden, schiefel, vele littekens, fistel in zijn oor door eratische kies, deuk in de spieren op zijn hals.
Vaak zie je dat niet eens op foto's, enkel en alleen zijn uitstraling.
Voor mij en Tweet is Beekbergen te doen, en ik heb dit jaar nog geen meetings staan. (En ik vind meetings vaak gewoon echt heel leuk om te doen)
Aan de andere kant is Tweet wel een model dat redelijk makkelijk uitgekozen wordt voor meetings. En dus wat mij betreft echt niet in aanmerking komt als er vele andere oudjes zijn.
Mochten jullie zoiets hebben van tuurlijk welkom, dan houd ik mij aanbevolen. (Even afhankelijk van exacte datum uiteraard) Maar zoals gezegd, Tweet is op zich een paardje dat redelijk makkelijk uitgekozen wordt voor meetings, dus anderen gaan wat mij betreft echt voor.
Anoli schreef:vroli1 schreef:moet ik als reserve trouwens ook stemmen op een datum?
Hmm in eerste instantie gaat het erom dat de 10 fotografen en modellen aangeven wanneer ze kunnen.
Mocht ik een datum kiezen waarop een fotograaf niet kan, ben jij natuurlijk de eerste die dan in aanmerking komt.
Dus om het overzichtelijk te houden lijkt mij dat jij niet hoeft te stemmen.
Maar blijf wel gewoon meelezen want er is een kans dat niet iedereen kan natuurlijk
Citaat:Za 22 juni - Anoli, Yvonne_v, Erna_, vivan,
Zo 23 juni - Anoli, Yvonne_v, xliisaa, Erna_, vivan, Sani,
Za 6 juli - Anolli, Yvonne_v, BArts17, Erna_, Freya, vivan, Cynn_x
Zo 7 juli - Anoli, Yvonne_v, BArts17, xliisaa, Erna, Freya, _Femkee, vivan, Sani, Cynn_x
Za 13 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya , vivan, Cynn_x
Zo 14 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya, _Femkee, vivan, Sani, Cynn_x
Za 20 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya , vivan, Cynn_x
Zo 21 juli - Anoli, BArts17, xliisaa, Erna, Freya, _Femkee , vivan, Sani, Cynn_x
Za 27 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya , vivan, Cynn_x
Zo 28 juli - Anoli, BArts17, xliisaa, Erna, Freya, _Femkee , vivan, Sani, Cynn_x
Za 10 augustus - Anoli, BArts17, Erna, Freya
Zo 11 augustus - Anoli, Meganyr, BArts17, xliisaa, Erna, Yvonne_v, Freya, _Femkee, Sani
Citaat:Maximaal 10 fotografen!
Fotografen
1. Naam: Sani [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
2. Naam: Cynn_x // CynnFotografie// http://cynnfotografie.weebly.com
3. Naam: Freya - Wahida's Fotoshoot, Foto 1 Foto 2
4. Naam: Erna_ foto's volgen nog
5. Naam: Joscaa even 1 foto'tje
6. Naam: _Femkee Foto's
7. Naam: vivan/Sophie // http://hestipictures.weebly.com
8. Naam: BArts17 / Brechtje / https://www.facebook.com/BrechtjeFotografie
9. Naam: Yvonnev
10. Naam: Flowq
reserve:
1. vroli1
Maximaal 10 modellen! ('s morgens 5 en 's middags 5??)
Modellen
1. Naam bokt: Anoli, met pony Brúnka (30 jaar) [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
2. Naam bokt: Anoli, met pony Hátid (26 jaar) [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
3. Naam bokt: xliisaa, met paard Bentley (21 jaar), [ Afbeelding ][ Afbeeling ]
4. Naam bokt: nado, met pony (kruising hackneyxshet/ijs) Nado. [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
5. Naam bokt: Meganyr, met pony (Fjord) Megan (22 jaar), [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
6.Naam bokt: Nobje, KWPN paard Noble - 20 jaar oud - stokmaat 1. 76 - [ Afbeelding ] en [ Afbeelding ]. En vorige zomer, [ Afbeelding ]
7. naam bokt: Femke_Tweety, Paard Tweety, 19 Lusitano papierloos 1.58 foto1 en foto 2
8.
9.
10.
Citaat:Za 22 juni - Anoli, Yvonne_v, Erna_, vivan,
Zo 23 juni - Anoli, Yvonne_v, xliisaa, Erna_, vivan, Sani, Femke_Tweety
Za 6 juli - Anolli, Yvonne_v, BArts17, Erna_, Freya, vivan, Cynn_x
Zo 7 juli - Anoli, Yvonne_v, BArts17, xliisaa, Erna, Freya, _Femkee, vivan, Sani, Cynn_x, Femke_Tweety
Za 13 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya , vivan, Cynn_x
Zo 14 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya, _Femkee, vivan, Sani, Cynn_x
Za 20 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya , vivan, Cynn_x
Zo 21 juli - Anoli, BArts17, xliisaa, Erna, Freya, _Femkee , vivan, Sani, Cynn_x
Za 27 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya , vivan, Cynn_x
Zo 28 juli - Anoli, BArts17, xliisaa, Erna, Freya, _Femkee , vivan, Sani, Cynn_x, Femke_Tweety
Za 10 augustus - Anoli, BArts17, Erna, Freya
Zo 11 augustus - Anoli, Meganyr, BArts17, xliisaa, Erna, Yvonne_v, Freya, _Femkee, Sani, Femke_Tweety
Citaat:En dan de datum lijst. Is lastiger omdat het nog best een poos weg is.Citaat:Za 22 juni - Anoli, Yvonne_v, Erna_, vivan,
Zo 23 juni - Anoli, Yvonne_v, xliisaa, Erna_, vivan, Sani, Femke_Tweety
Za 6 juli - Anolli, Yvonne_v, BArts17, Erna_, Freya, vivan, Cynn_x -nobje
Zo 7 juli - Anoli, Yvonne_v, BArts17, xliisaa, Erna, Freya, _Femkee, vivan, Sani, Cynn_x, Femke_Tweety -nobje
Za 13 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya , vivan, Cynn_x -nobje
Zo 14 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya, _Femkee, vivan, Sani, Cynn_x - nobje
Za 20 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya , vivan, Cynn_x -nobje
Zo 21 juli - Anoli, BArts17, xliisaa, Erna, Freya, _Femkee , vivan, Sani, Cynn_x -nobje
Za 27 juli - Anoli, BArts17, Erna, Freya , vivan, Cynn_x - nobje
Zo 28 juli - Anoli, BArts17, xliisaa, Erna, Freya, _Femkee , vivan, Sani, Cynn_x, Femke_Tweety - nobje
Za 10 augustus - Anoli, BArts17, Erna, Freya - nobje
Zo 11 augustus - Anoli, Meganyr, BArts17, xliisaa, Erna, Yvonne_v, Freya, _Femkee, Sani, Femke_Tweety - nobje