Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susyb schreef:Frederieke_ schreef:wat een gave hond susyb! helemaal mijn type! later neem ik ook zo'n hond, wat voor ras is hij?
Zijallebei zijn het teven..
Even googlen op Australian Shepherd.. maar weet waar je aan begint het is geen hond waarmee je niks hoeft te doen (natuurlijk moet je met alle honden wel wat doen).. Aussies zijn heel slim en vereisen een goede opvoeding want anders voeden ze zichzelf op
Frederieke_ schreef:sorry, zij, dat hebben wij ook hoor met onze teckel, die zijn ook stront eigenwijs en heel zelfstandig, moet je goed opvoeden anders krijg je gemene worsten op pootjes!
Susyb schreef:Frederieke_ schreef:sorry, zij, dat hebben wij ook hoor met onze teckel, die zijn ook stront eigenwijs en heel zelfstandig, moet je goed opvoeden anders krijg je gemene worsten op pootjes!
Ja maar deze zijn niet eigenwijs maar hebben een hele grote 'Will to please'..
Ga er maar vanuit dat je elke dag wel een uur tot anderhalf met ze moet lopen in een bos (nu heb ik geluk dat die van mij dus de hele dag meeloopt op het werk)
Frederieke_ schreef:doen wij nu ook al hoor, ik ben er van overtuigd dat dat bij elke hond wel moet hoor, beweging is erg belangrijk!