Als er vandaag en morgen echt veel sneeuw komt, wil ik zelf weer een 'shoot' houden as woensdag. Paarden genoeg op stal, nu nog kijken wie er mee zou willen/ kunnen doen. Wellicht wel leuk voor een of twee andere fotografen? Modellen mogen ook wel, maar dat is meer geregel en het is geen officiële shoot, meer gebruik maken van de sneeuw
Ik moet ook werken normaal, maar ik zit eraan te denken om een halve of hele dag vrij te nemen, de verse sneeuw vind ik toch het mooist, maar als het toch van het weekend wordt, dan stuur ik je nog een PB Kkkaren
Ik moet helaas gewoon door de weeks werken.. Kan alleen in het weekend...
Rudina
Geplaatst: 14-01-13 17:56
Woensdag middag zou ik misschien ook wel kunnen, heb dan alleen niet de auto dus moet kijken of het met de fiets te doen is door de sneeuw. Heb ook al bijna een jaar niet meer gefietst en kom uit Sneek (friesland) waar het erg vlak is dus heb hier nog wel een beetje moeite met de heuvels haha!
Zo de aangepaste lijst is er weer, Kkkarin ik heb je foto erin geplaatst.
@Amanda Olke mag altijd meedoen hoor Gezellig.
En wellicht als er echt genoeg sneeuw ligt en het blijft mooi, dan kunnen we toch van het weekend iets organiseren (wel last minute dus beetje ad hoc )
Angela77
Geplaatst: 14-01-13 22:49
Laat ik nou altijd op woensdagmiddag vrij zijn. Mocht het mooi besneeuwd zijn, kan ik paraat staan!