Helaas moet ik mijzelf ook afmelden (ik baal er echt van ) maar ik lig met griep op de bank Ik had er heeeeeeeel graag bij willen zijn, maar er is niets aan te doen Misschien dat jullie nog een keer een fotomeeting kunnen organiseren in de Grienden, dan ben ik zeker weten van de partij als fotografe
Heel veel fotoplezier gewenst voor iedereen die er zondag bij is. Ik verheug me nu al om de foto's te kunnen bekijken op dit topic...
Groetjes Robin (Rhyddid)
Gowlan
Geplaatst: 18-01-13 15:16
Worden er trouwens telefoonnummers uitgewisseld? Lijkt mij persoonlijk wel fijn zodat we iemand kunnen bereiken mocht er wat gebeuren..
en een heel klein beetje zon zou oo kwel fijn zijn.. wat gaan de moddelen precies doen? portret? actie? rij? Ik hoop dat ik morgen alvast een beetje kan oefenen op mijn eigen paardje
Inmiddels voel ik mezelf iets beter, zouden jullie mij toch nog even op de lijst willen houden. Ik laat zaterdag, einde van de middag weten of ik wel of niet kom. *Ik wil zo graag mee*
Het hangt bij mij van het weer af of ik wel of niet afhaak. Ik rij niet graag in de auto als er sneeuw ligt, 'k ben dan eerlijk gezegd best een bangerd
Ik haak.alleen.af als.het heel erg sneeuwt, maar dan zal het ook op.de.paarden blijven liggen.dus.zullen we sowieso een andere datum moeten kiezen. Een beetje sneeuw kunnen we wel aan
Hallo, Gowlan op bokt had gevraagd of ik misschien mee wilde naar deze meeting, ik had eerder afgezegd omdat ik het te druk met school had, maar ik zie dat er niet zo veel modellen zijn en dat we dus vrij vroeg klaar zijn. Zou ik nog meekunnen als fotograaf? Ik zou dan tot max. 1 uur kunnen blijven maar 5 modellen in 2 uur moet makkelijk kunnen.
het begint dus om 12 uur? ik heb wedstrijd om 10:30 dus zou eventueel ( geknot en al) vanuit wedstrijd door kunnen rijden als jullie nog niet genoeg modellen hebben?