Ts ga je dan als je tijd hebt in de facebook groep een mapje plaatsen met modellen waar dan foto's kunnen ingeplaatst worden ?
b485
Geplaatst: 02-12-12 22:20
Misschienmoet er eerst definitief besloten worden over de locatie en de datum. Voor de modellen hangt daar natuurlijk veel vanaf of ze kunnen en ze het niet te ver vinden. En dan een lijstje maken van de eerste x aanmeldingen die kunnen en daar kunnen de fotografen dan op stemmen.
Eastpak
Geplaatst: 02-12-12 22:21
Heb me ook aangemeld, ik ben een jongen trouwens
JPTinkers
Geplaatst: 02-12-12 22:21
hmmm ff een stipje , vind de locatie super namelijk en heb er wel wat mooie paardjes voor (zie profiel)
alleen het vervoer ff kijken , misschien dat ik een vriendin kan ritselen die met haar ( op leeftijd) paardje mee wilt om nog wat mooie foto's van hem te hebben ook
Lori
Geplaatst: 02-12-12 22:22
Nu ja dan moeten we eerst enkele optie's op een rijtje plaatsen en dan een poll zodat er kan gestemd worden (een poll in de facebook groep zelf eventueel).
Geen probleem Eastpak, jongens zijn ook welkom!
Djeenie
Geplaatst: 02-12-12 22:22
Zou het echt doorgaan op de Lommelse Sahara? Want dat is voor mij anderhalf uur enkele rit, met de trailer erbij nog langer denk ik...
We zijn nog niet zeker waar het doorgaat, er zou best gestemd worden uit meerdere optie's. Er is wel een grote kans dat het langs de kanten van Antwerpen/Limburg gaat zijn.
Leen
Geplaatst: 02-12-12 22:26
Poll in de facebookpagina lijkt me erg handig! Misschien is het voor de foto's van de modellen ook handig als er per model een album wordt gemaakt. Dan kan er eventueel gestemd worden door gewoon het album te liken?
Ik sta trouwens nog niet bij de fotografen
Kaatastrof
Geplaatst: 02-12-12 22:27
Djeenie schreef:
Zou het echt doorgaan op de Lommelse Sahara? Want dat is voor mij anderhalf uur enkele rit, met de trailer erbij nog langer denk ik...
Hier ook anderhalf uur, hoor. Moet normaal wel te doen zijn, ga wel zien dan als ik de shet moet nemen ik op voorhand met hem 'oefen'.
Djeenie
Geplaatst: 02-12-12 22:27
Ok, ik heb me aangemeld en kijk het dan nog eventjes aan
Mag ik me ook melden ben van Provincie Antwerpen, dus liefst niet te ver weg (de zee is echt het max voor mij). Maar dan zou ik willen komen met Oriska als model: Ze is een 22jarige D-pony met genoeg pit en een lief koppie
Goh de facebookgroep gaat als een speer krijg constant meldingen. Even tussendoor : ik werk bij een sportstal. Als ik daar binnenkort een vast paardje krijg toegewezen geef ik die misschien ook op!
Daaphh
Geplaatst: 02-12-12 23:00
Leen_ schreef:
Poll in de facebookpagina lijkt me erg handig! Misschien is het voor de foto's van de modellen ook handig als er per model een album wordt gemaakt. Dan kan er eventueel gestemd worden door gewoon het album te liken?